سپاهان ۴- تراکتور ۲/ تماشایی و هیجان انگیز به کام طلایی پوشان

تیم فوتبال سپاهان در دیدرای پرگل موفق به پیروزی مهم خانگی مقابل تراکتور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر، امروز _پنج‌شنبه، بیست‌وهشتم مهرماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ سپاهان به پایان رسید.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: -

گل‌ها: عیسی مرادی (دقایق ۷ و ۳۹)، رامین رضائیان (دقیقه ۲۶) و شهریار مغانلو (دقیقه ۸۳) برای سپاهان- کاوه رضایی (دقیقه ۵۵)، آرش قادری (دقیقه ۷۴) برای تراکتور

اخطار: یاسین سلمانی (دقیقه ۲۹)، خوزه مورایس (سرمربی، دقیقه ۸۶)، محمد قربانی (دقیقه ۹۰) از سپاهان؛ گوستاوو (دقیقه ۲۸) از تراکتور

اخراج: محمدرضا اخباری (دقیقه ۲۲) از تراکتور

سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی (۶۶- محمد قربانی)، محمد کریمی، یاسین سلمانی (۳۶- فرشاد احمدزاده)، الویس کامسوبا (۸۴- محمد علی نژاد)، محمدرضا حسینی (۶۶- جلال الدین علیمحمدی) و عیسی مرادی (۴۶- شهریار مغانلو)

سرمربی: خوزه مورایس

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی (۸۱- میلاد کر)، آرش قادری، حجت حق‌وردی، صفا هادی (۲۴- رضا کاخساز)، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی (۴۶- کاوه رضایی)، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، محمد عباس‌زاده (۶۶- مهدی هاشم نژاد) و رضا اسدی

سرمربی: قربان بردیف

داور: محمد حسین زاهدی‌فر

شرح بازی:

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شد که سپاهان از همان ابتدا توانست با ارائه بازی هجومی بر بازی مسلط شود و خیلی زود هم به گل برسد. عیسی مرادی که در این بازی به جای شهریار مغانلو در پست مهاجم نوک سپاهان به بازی گرفته شده بود خیلی زود جواب اعتماد مورایس را داد و قبل از دقیقه ۷ سپاهان را پیش انداخت تا در ادامه ابتکار عمل با این تیم باشد. در سوی دیگر تراکتور بعد از دریافت زودهنگام گل کمی پیش کشید و سعی داشت در همان نیمه نخست بازی را به تساوی بکشاند اما اسیر ضد حملات سپاهان و سرعت الویس کامسوبا شد، جایی که این بازیکن در موقعیت تک به تک موجب شد اخباری با خطای هند اخراج شود و در ادامه ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان به گل دوم تبدیل کند. ۱۰ نفره بودن تراکتور و پیش بودن سپاهان با دو گل به نوعی تکلیف بازی را قبل از گذشت نیم ساعت از بازی مشخص کرد، هرچند در ادامه نیمه نخست، سپاهان گل سوم را باز هم توسط مرادی به ثمر رساند.

سپاهان نیمه دوم را هم هجومی و مالکانه آغاز کرد اما با وجود اینکه این تیم بیشتر صاحب توپ بود این تراکتور بود که روی تک حمله خود در دقایق آغازین بازی، گل اول را به ثمر رساند تا امید برای جبران نتیجه در تراکتور شکل بگیرد. پس از این گل شکل بازی تغییر نکرد و سپاهان به روال قبل به دنبال زدن گل‌های بیشتر و تراکتور در حال دفاع بود اما باز هم این تراکتور بود که روی تک موقعیت‌هایی که روی توپ‌های بلند به دست می‌آمد خطرساز ظاهر می‌شد و بالاخره در دقیقه ۷۴ این آرش قادری بود که اختلاف را به حداقل رساند تا یک ربع پایانی بازی با هیجان بیشتری دنبال شود.

در حالی که بازی می‌رفت برای سپاهان خطرناک شود اما در دقیقه ۸۳ سپاهان که صاحب توپ و میدان بود گل چهارم را این بار با ضربه سر مغانلو به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم بابت پیروزی راحت شود.

سپاهان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و قبل از بازی‌های پرسپولیس و استقلال موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۷- سپاهان) - عیسی مرادی از پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و با دریبل چند مدافع حریف با ضربه‌ای غیر منتظره به گوشه دروازه تراکتور، دروازه اخباری را باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۲۶- سپاهان) - پس از خطای هند اخباری در موقعیت تک به تک و اخراج او، ضربه ایستگاهی برای سپاهان اعلام شد و این رامین رضاییان بود که با ضربه‌ای دقیق گل دوم را زیباتر از گل اول به ثمر رساند.

۰-۳ (دقیقه ۳۹- سپاهان) - نفوذ احمدزاده از سمت راست به داخل محوطه جریمه تراکتور با پاس کات بک او همراه شد تا عیسی مرادی با زانو توپ را قطع کند و گل سوم سپاهان به ثمر برسد.

۱-۳ (دقیقه ۵۵- تراکتور) - پاس ارسالی بلند به پشت مدافعان سپاهان به کاوه رضایی رسید تا او با یک کنترل و یک ضربه مطمئن گل اول تراکتور را به ثمر برساند.

۲-۳ (دقیقه ۷۴- تراکتور) - پرتاب اوت بلند تراکتوری‌ها در محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر قادری همراه شد تا توپ دور از دستان نیازمند وارد دروازه شود.

۲-۴ (دقیقه ۸۳- سپاهان) - ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ با ضربه سر شهریار مغانلو تبدیل به گل چهارم سپاهان شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۹- ضربه سنگین مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه تراکتور با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹- کرنر ارسالی گوستاوو روی دروازه سپاهان با ضربه سر بسیار خطرناک هادی محمدی از تیر اول همراه شد اما توپ با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸- شوت فنی محمد کریمی از فاصله‌ای دور با اختلافی کم از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

اخراج مستقیم محمدرضا اخباری در دقیقه ۲۲ این دیدار و ۱۰ نفره شدن تراکتور اتفاق ویژه این دیدار بود، اتفاقی که شاید سرنوشت بازی را تغییر داد.

بهترین بازیکن:

عیسی مرادی با دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند در کنار فرشاد احمدزاده با دو پاس گل بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

کد خبر 613481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.