ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با تراکتور

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف تراکتور می‌رود که همه بازیکنانش برای این دیدار در دسترس هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف تراکتور می‌رود. با بازگشت مصدومان پرشمار سپاهان به شرایط بازی، این تیم برای دیدار با تراکتور محروم و مصدوم خاصی ندارد و «خوزه مورایس» تمام نفراتش را برای دیدار با تراکتور در اختیار خواهد داشت.

نیازمند به دنبال سومین کلین‌شیت متوالی

پس از تعطیلات لیگ برتر، پیام نیازمند در نخستین بازی مقابل هوادار نیمکت‌نشین بود اما در ادامه و در دو دیدار بعدی برابر پرسپولیس و صنعت نفت پیام به چارچوب طلایی‌پوشان بازگشت و در هر دو دیدار نیز دروازه تیمش را بسته نگه داشت. نیازمند فردا نیز درون دروازه سپاهان خواهد ایستاد و به دنبال سومین کلین شیت متوالی خواهد بود.

خط دفاع و ثبات در سه دیدار اخیر

خط دفاع سپاهان در شش هفته ابتدایی لیگ مرتب دستخوش تغییرات می‌شد و شاید همین موضوع بر کیفیت کلی تیم نیز اثر گذاشته بود، اما از هفته هفتم یعنی بعد از تعطیلات لیگ، چهار بازیکن خط دفاعی سپاهان ثابت ماندند و در سه بازی گذشته این تیم تنها یک گل دریافت کرده است. مورایس در سه بازی اخیر از رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر در قلب دفاعی و امید نورافکن و رامین رضائیان در دو سمت خط دفاعی استفاده کرده است و به نظر می‌رسد همین چهار بازیکن، خط دفاع سپاهان را تشکیل می‌دهند.

انتخاب سخت مورایس از بین سلمانی، قربانی و فرناندز

در خط هافبک سپاهان مسعود ریگی به عنوان مهره ثابت در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود و محمد کریمی نیز کمی جلوتر از او توپ‌پخش‌کن اصلی تیم است. ابهام درمورد خط هافبک سپاهان اما درباره مهره سوم خط هافبک است که مورایس باید از بین یاسین سلمانی، محمد قربانی و مانوئل فرناندز یک نفر را انتخاب کند. با توجه به تعویض قربانی در بین دو نیمه بازی قبلی احتمال حضور قربانی در ترکیب اصلی کمتر است و به احتمال فراوان مورایس از بین سلمانی و فرناندز، هافبک پرتغالی را از ابتدا در ترکیب قرار دهد و سلمانی را در نیمه دوم وارد بازی کند.

خط حمله با وینگرهای جدید

پس از شروع مجدد لیگ و در دو بازی نخست، محمدرضا حسینی و محمد علی‌نژاد در دو سمت خط حمله سپاهان به بازی گرفته شدند اما عملکرد غیرقبول آن‌ها توسط مورایس باعث تغییر دو وینگر در بازی با صنعت نفت شد. کامسوبا و احمدزاده که در بازی با صنعت نفت به جای دو وینگر قبلی به کار گرفته شدند، عملکرد خوبی از خود در این دیدار نشان دادند تا احتمال حضور آن‌ها در بازی با تراکتور هم بیشتر باشد. مهاجم نوک سپاهان در دیدار با تراکتور نیز کسی نخواهد بود جز شهریار مغانلو، مهاجمی که اگر قدرت تمام کنندگی همتایش در تراکتور یعنی محمد عباس‌زاده را داشت از همه نظر مهاجم تمام‌عیاری می‌شد.

کد خبر 613355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.