قهرمانی زودهنگام شیرهای آریایی در اسپانیا/ طلای سوم ایران بر گردن سهرابی

تیم‌ملی کشتی‌فرنگی کشورمان در مسابقات کشتی زیر ۲۳سال قهرمانی‌جهان زودتر از پایان رقابت‌ها عنوان نخست خود را قطعی کرد؛ همچنین دقایقی پیش سیددانیال، سهرابی سومین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی کشتی‌فرنگی زیر ۲۳ سال کشورمان شب گذشته توانست در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست تورنمنت جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا توسط پویا دادمرز، ایمان محمدی و علی‌اکبر یوسفی به‌ترتیب به دو مدال طلا و یک مدال برنز دست پیدا کند.

دو مدال طلای ایران را پویا دادمرز و ایمان محمدی در اوزان ۵۵ و ۶۳ کیلوگرم به‌دست آوردند و علی‌اکبر یوسفی نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. بدین‌ترتیب تیم‌ملی کشتی‌فرنگی کشورمان در پایان مسابقات پنج وزن نخست با ۸۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های ارمنستان و ترکیه به ترتیب با ۶۰ و ۵۲ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

تیم‌ملی کشتی‌فرنگی امید کشورمان امروز هم یک فینالیست داشت؛ در وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی‌فرنگی قهرمانی امیدهای جهان، سیددانیال سهرابی در دور اول با نتیجه چهار بر صفر و ضربه فنی جولیان حورتا از کلمبیا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ویلیوس ساویکاس از لیتوانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه‌فنی، امانت سامات اولو از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله مقابل دیگو چخیکوادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه عالی ۱۷ بر ۷ مقابل گاگیگ سنجویان از فرانسه به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

کد خبر 613319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.