گوشی رول‌شدنی موتورولا به نمایش درآمد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی رول‌شدنی موتورولا با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی OLED به نمایش درآمد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موتورولا در رویداد 2022 Tech World یک گوشی هوشمند با فرم‌فکتور رول‌شدنی به نمایش گذاشت. با فشار دادن یک دکمه، صفحه‌نمایش گوشی گسترش پیدا می‌کند. دستگاه نمایش داده شده دارای متحرکی است که خود را با ابعاد صفحه‌نمایش تطبیق می‌دهد. ویدئوی گوشی رول‌شدنی موتورولا صرفاً نمایی از بخش جلویی دستگاه را به تصویر می‌کشد و آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، نمایشگر در لبه پایینی به دور دستگاه پیچیده می‌شود.

نمایشگر رول‌شدنی گوشی موتورولا پنل منعطف OLED است که ابعادش در حالت گسترده به ۶.۵ اینچ می‎‌رسد. پس از رول شدن، ابعاد نمایشگر به کمی بیشتر از چهار اینچ کاهش پیدا می‌کند. شرکت موتورولا فعلاً هیچ جزئیات دیگری درباره گوشی جدید خود ارائه نداده است. مشخص نیست که این دستگاه وارد بازار خواهد شد یا خیر؟.

مدتی پیش در یک گزارش غیررسمی ادعا شد موتورولا کار بر اولین گوش رول‌شدنی خود را با کدنام Felix شروع کرده است. کانسپتی که بعضی از شرکت‌ها نمایش داده‌اند به صورت افقی گسترش پیدا می‌کند، اما همان‌طور که در گزارش غیررسمی اعلام شد و در نهایت در تصویر رسمی گوشی مشاهده کردیم دستگاه موتورولا به صورت عمودی گسترش پیدا می‌کند. گفته شده است که می‌توان در حالت کامپکت، یک سوم صفحه‌نمایش را دور یک محور چرخان در پایین و رو به عقب پوشاند.

موتورولا نخستین شرکتی نیست که دستگاهی با نمایشگر منعطف به نمایش می‌گذارد. TCL از چند سال پیش نمایش این دستگاه‌ها را شروع کرده است، اما تاکنون نتوانسته محصولی تجاری بسازد و در بازار عرضه کند. کانسپت رول‌شدنی ال‌جی نزدیک‌ترین دستگاه به عرضه در بازار بود، اما در نهایت با خروج ال‌جی از صنعت موبایل، عرضه آن لغو شد.

کد خبر 613301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.