توجه به توسعه ورزش همگانی دغدغه شورای شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص اهمیت توجه به حوزه ورزش، گفت: توجه به توسعه ورزش همگانی امری ضروری در تمام کشورها است و مدیران شهری نیز باید اهتمام ویژه‌ای درباره رفع معضلات این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _ بیست‌وهفتم مهرماه_ در نشست با جمعی از ورزشکاران یزد، اظهار کرد: ورزش و تلاش جهت توسعه آن در میان تمام اقشار جامعه، به دلیل رهاوردهای سودمندی است که حاصل می‌شود؛ ورزش موجب اعتدال جسم و جان، افزایش شور زندگی و نشاط، دوری از بیکاری، کسالت و تنبلی، فاصله گرفتن از افسردگی می‌شود و علاوه‌بر آن زمینه‌ساز جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

وی افزود: با توجه به اینکه ورزش در تمام مراحل زندگی تأثیرگذار است، باید تمام دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: شهرداری باید در خصوص توسعه ورزش همگانی پیشگام باشد، اکنون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حال اجرای برنامه‌هایی برای تبلیغ و توسعه ورزش همگانی است.

وی با اشاره به روز صادرات، افزود: صادرات زمینه‌ای برای رشد اقتصاد محسوب می‌شود، بی‌تردید در دنیای امروز صادرات در سایه رقابت موفق، امکان‌پذیر است. باید در صحنه بازارهای هدف بتوانیم از لحاظ کیفیت، قیمت و بسته‌بندی کالا به نقطه‌ای برسیم که بتوانیم بر رقبای خارجی در آن میدان موفق و پیروز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در حال حاضر صادرات محصولات تولیدی لازم است و اگر تولیدات در کشور جنبه صادراتی داشته باشد، موجب افزایش درآمد خواهد شد.

کد خبر 613190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.