نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 در گیک‌بنچ فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ فاش شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ یعنی خانواده گلکسی S23 احتمالاً مانند مدل‌های کنونی این گوشی‌ها شامل سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود. تصویری از بنچمارک گلکسی S23 سامسونگ در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که بعضی از مشخصات این محصول و همچنین امتیاز عملکرد چند هسته‌ای و تک هسته‌ای آن را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های ارائه شده، گلکسی S23 با شماره مدل SM-S911U از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد. این پردازنده شامل یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S23 که براساس معیار گیک‌بنچ به دست آمده است می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 740 و هشت گیگابایت رم اشاره کرد.

علاوه بر این انتظار می‌رود این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و نسخه جدید رابط کاربری سفارشی سامسونگ موسوم به One UI عرضه شود. براساس نتایج گیک‌بنچ، گلکسی S23 در بخش عملکرد چند هسته‌ای و تک هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۴۵۹۷ و ۱۵۲۴ را به‌دست آورده است. مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که ظرفیت باتری نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ نسبت به مدل‌های کنونی این گوشی‌های تغییر چندانی نخواهد کرد.

کد خبر 613063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.