انواع بکس بادی جنیوس

بازوبسته کردن پیچ‌ومهره‌ها در بیشتر مواقع نیاز به قدرت زیادی دارد که خارج از توان فیزیکی انسان است و همین موضوع باعث شده تا از بکس بادی برای انجام این کار استفاده شود.

در بین برندهای مختلفی که تولیدکننده بکس بادی هستند، انواع بکس بادی جنیوس توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بین صنعتگران ایرانی پیدا کنند.

این برند تایوانی اقدام به تولید انواع مختلف بکس بادی در سایزها و با قدرت‌های مختلف نموده است که هرکدام برای شرایط و صنعت ویژه‌ای مناسب می‌باشند. میزان نیرویی که باید وارد شود، اندازه پیچ‌ومهره‌ای که باید باز یا بسته شود، شرایطی که باید بکس بادی استفاده گردد، همگی از عواملی هستند که منجر به تولید انواع بکس بادی جنیوس شده‌اند.

بااین‌وجود شکل پیچ‌ومهره‌ها در صنایع مختلف همیشه یکسان نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا ابزارهایی که برای بازوبسته کردن آن‌ها به کار می‌رود نیز متفاوت باشند. به‌عنوان‌مثال برای پیچ‌های کوچک و معمولی نیز خرید نوک پیچگوشتیفولاد صنعت نوینمی‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در کنار آن برای باز و بسته کردن پیچ در مکان‌هایی که دسترسی به آن دشوار است و نیاز به افزایش نوک پیچ گوشتی وجود دارد خرید رابط نوک پیچگوشتی می‌تواند راهگشا باشد.

معرفی انواع بکس بادی جنیوس و بررسی ویژگی‌های هرکدام

این برند تایوانی انواع مختلفی از بکس‌ های بادی‌ جنیوس با سایزهای مختلف را تولید و ارائه کرده است که توانسته‌اند کارآیی خود را به صنعتگران مختلف اثبات نمایند. از انواع بکس‌ بادی‌ برای بازوبسته کردن پیچ‌ومهره‌های کوچک گرفته تا بکس‌های بادی‌ که در صنایع خودروسازی، پتروشیمی، تعمیرگاه خودروها و صنایع نقل‌وانتقال کاربرد دارند.

بکس بادی جنیوس ۴۰۰۴۰۰

این مدل جزو مدل‌های محبوب این برند در ایران است که گشتاوری معادل ۵۱۶ نیوتن‌متر ایجاد می‌کند. درایو ۱.۲ اینچی همراه با نرخ ضربه ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه و سرعت گردش ۷۰۰۰ دور در دقیقه آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای صنعتگران نموده است. psi 90 همراه با وزن ۲.۷ کیلوگرم و چکش دوقلو ضربه‌ای سه نمونه دیگر از ویژگی‌های مطلوب این مدل محسوب می‌شوند.

بکس بادی جنیوس ۴۰۰۵۰۰

این مدل نیز در کنار بکس بادی 400400 از مدل‌های پرطرفدار محسوب شده و دارای کیفیت و قدرت بالا و فشار قوی است. درایو این مدل نیز ۱.۲ اینچ بوده و گشتاوری معادل ۶۷۸ نیوتن‌متر ایجاد می‌کند. سرعت گردش آن ۷۰۰۰ دور در دقیقه و وزن آن نیز ۲.۹ کیلوگرم است. حجم باد مصرفی ۱۵۳ لیتر بر دقیقه و psi آن نیز ۹۰ است.

بکس بادی جنیوس ۴۰۰۸۰۰

بکس بادی 400800 یکی دیگر از انواع بکس بادی جنیوس است که وزن آن ۲.۵ کیلوگرم است و نرخ ضربه آن به ۲۰۰۰ ضربه در دقیقه می‌رسد. سرعت گردش آن ۷۵۰۰ دور در دقیقه بوده و توانایی ایجاد گشتاوری معادل ۱۰۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این مدل در صنایع ساختمانی، مکانیکی و صنعتی کاربرد دارد. psi این مدل نیز مانند دیگر مدل‌های ذکر شده ۹۰ است.

بکس بادی جنیوس ۶۰۰۷۵۰

یکی دیگر از انواع بکس بادی جنیوس مدل ۶۰۰۷۵۰ آن است. این مدل ۴.۵ کیلوگرم وزن داشته و جزو مدل‌های سوپر قوی محسوب می‌شود. درایو آن ۳.۴ اینچ است و دارای حداکثر گشتاور ۱۰۱۶ نیوتن‌متر است. psi آن نیز مانند دیگر مدل‌های این برند ۹۰ است.

انواع بکس بادی جنیوس

بکس بادی جنیوس ۴۰۰۲۳۰

این مدل مجهز به سیستم ضربه زن دو چکشه و دارای وزن ۲.۲ کیلوگرم است. حداکثر سرعت گردش بکس بادی 400230 در حالت بی‌باری به ۷۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و می‌تواند نیرویی معادل ۲۱۳ نیوتن‌متر را ایجاد کند. سایز درایو آن ۱.۲ اینچ بوده و قدرت خروجی آن در ۵ حالت قابل تنظیم است. این مدل دارای شفت سخت کاری شده همراه با کیفیت بالای قطعات است.

بکس بادی جنیوس ۶۰۰۸۵۰

درایو این مدل ۳.۴ اینچی است و جزو بکس‌های بادی قدرتمند محسوب می‌شود. همچنین دارای حداکثر گشتاور ۱۱۵۲ نیوتن‌متر بوده و وزن آن به ۲.۵ کیلوگرم می‌رسد. تعداد دور بکس بادی مدل 600850 در حالت آزاد و بدون بار به ۷۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و دارای فشار هوایی معادل psi 90 می‌باشد. کیفیت ساخت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. به نظر می‌رسد که برند جنیوس در ساخت این مدل خلاقیت بیشتری را به‌ خرج داده و نوک آن را به‌ صورت بلند طراحی نموده است.

بکس بادی جنیوس ۶۰۱۱۰۰

از دیگر مدل‌های قدرتمند برند جنیوس می‌توان به بکس بادی 601100 اشاره کرد که نیروی گشتاور ۱۴۱۹ نیوتن‌متر و سرعت گردش ۶۰۰۰ دور بر دقیقه در حالت آزاد و بدون بار را دارد. وزن آن به ۴.۱ کیلوگرم می‌رسد و درایو آن ۳.۴ اینچی است. دارای مکانیسم ضربه‌زن دوچکشه می‌باشد و میزان باد مصرفی آن ۱۷۰ لیتر در دقیقه است.

بکس بادی جنیوس ۹۵۰۰

بکس بادی 9500 با میزان گشتاور ۱۸۰۰ نیوتن‌متر جزو مدل‌های قدرتمند جنیوس محسوب می‌شود که از مکانیسم ضربه زن دو چکشه نیز بهره می‌برد. سرعت گردش آن به ۵۶۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و درایو ۳.۴ اینچی دارد. نرخ ضربه آن ۱۱۲۰ ضربه و میزان هوای مصرفی آن ۲۲۰ لیتر در دقیقه است.

انواع بکس بادی جنیوس

دیگر انواع بکس بادی جنیوس

نمونه‌هایی که معرفی گردید جزو انواع پرکاربرد و محبوب از بکس بادی جنیوس هستند که موردعلاقه صنعتگران مختلف می‌باشند اما تعداد مدل‌های مختلف بکس بادی برند جنیوس محدود به این تعداد نیست و شامل مدل‌های متعددی می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های ۴۰۰۴۰۱، ۴۰۰۴۸۰، ۸۰۱۸۰۰، ۸۰۱۵۱۲، ۱۱۰۰۰ اشاره کرد.

کد خبر 612998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.