تئاترهای جشنواره مقاومت در شهر یزد اجرا می‌شود

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای تئاترهای جشنواره مقاومت در سطح شهر یزد خبر داد.

محمد فکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های مهرماه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف در زمینه مناسبت‌های ملی و فرهنگی برای تمام گروه‌های سنی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق سعی در جذب بیشتر افراد به سوی برنامه‌ها داریم، چرا که هرچه مشارکت شهروندان بیشتر باشد، اثرگذاری بیشتری در زمینه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی خواهیم داشت.

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به در پیش بودن فصل سرما در استان، افزود: سومین دوره جشنواره شهر ایمن در یزد برگزار می‌شود، لذا از تمام شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان دعوت می‌شود در این جشنواره که تا پایان مهرماه ادامه دارد، شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هنری این سازمان، گفت: هجدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت از روز بیست‌وششم تا بیست‌ونهم مهرماه برای نخستین بار در استان و شهر یزد برگزار می‌شود.

فکر با بیان اینکه استان یزد طی سال‌های گذشته در حوزه تئاتر خیابانی به خوبی عمل کرده است و همین عملکرد باعث شد که یزد به عنوان میزبان این جشنواره در کشور معرفی شود، خاطرنشان کرد: آغاز این جشنواره از محل پیاده‌روی اربعین در کشور عراق بوده است و بخش خیابانی آن تا پایان هفته جاری در میادین، پارک‌ها و خیابان‌های شهر یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 612983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.