ضرورت تجهیز مناطق شهرداری در مواجهه با بحران‌ها

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تجهیز مناطق پنج‌گانه شهرداری در مواجهه با بحران‌ها امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در بازدید اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از مناطق پنج‌گانه شهرداری که به منظور بررسی تجهیزات، نیازها و امکانات و نیروهای حوزه مدیریت بحران مناطق انجام شد، اظهار کرد: این بازدید با هدف تکمیل تجهیزات و نیرو در مواقع بحران در مناطق مختلف شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: تمام مناطق شهر باید از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی لازم، آماده باشند تا در صورت ایجاد حوادثی همچون سیل، شهر دچار خسارت نشود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در این بازدید تجهیزات و نیروهای مورد نیاز در هر منطقه اعلام شد تا با همکاری شهرداری و تصویب شورای ششم شهر، تجهیزات مورد نیاز تأمین شود.

وی افزود: بعد از جمع‌بندی نیازها و کمبودها در حوزه مدیریت بحران در مناطق، با همکاری مدیران مناطق و معاونت خدمات شهرداری در این خصوص، در کمیسیون خدمات شهری، کمبودها و نیازها به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا با تخصیص بودجه در شورای اسلامی شهر یزد به حوزه مدیریت بحران، زمینه‌ای فراهم شود که شهروندان در صورت وقوع بحران و حوادث غیرمترقبه، کمترین خسارت را متحمل شوند.

کد خبر 612882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.