سرانه فضای سبز بندرعباس ۱۱ هکتار افزایش یافت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: ۱۱ هکتار به سرانه فضای سبز این کلان‌شهر در شش ماهه نخست سال‌ جاری افزوده شده است.

شهرام آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس، افزایش سرانه پارک‌ها است و از موارد حائز اهمیت در توسعه فضای سبز، شناسایی محوطه‌های خالی است که می‌تواند در این زمینه از آنها بهره گرفت.

وی ادامه داد: فضای سبز نقش اساسی در زیبایی و پاکیزگی شهر و جلوگیری از آلودگی‌های محیطی دارد و انتظار می‌رود شهروندان در حفظ فضای سبز به‌ویژه آبیاری درختان کوچه‌های همجوار خانه‌ها با توجه به گستردگی مساحت شهرها را در این امر مهم مانند گذشته همراهی کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در حال حاضر آگاهی شهروندان از حوزه‌های محیط زیستی و فضای سبز افزایش یافته است که این موضوع می‌تواند باعث جلب مشارکت شهروندان در افزایش سرانه فضای سبز شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ هکتار به سرانه فضای سبز این کلان‌شهر در شش ماهه نخست سال جاری افزوده شده است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به درختان شهر و افزایش سرانه فضای سبز شهری موجب افزایش روحیه و نشاط در شهروندان می‌شود.

کد خبر 612865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.