اجرای ۹۰ کیلومتر لایروبی در جوی‌های سطح شهر

شهردار زرند گفت: تاکنون در بیش از ۹۰ کیلومتر از جوی‌های روباز معابر اصلی و فرعی سطح شهر، عملیات لایروبی و رسوب‌زدایی انجام شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم عملیات لایروبی جوی‌های روباز سطح شهر، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی، حفظ زیبایی شهر، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش بهداشت عمومی، عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های رو باز سطح شهر توسط نیروهای سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر و طبق برنامه زمان‌بندی شده در تمام مناطق شهر قبل از آغاز بارندگی‌ها انجام می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون بیش از ۹۰ کیلومتر از جوی‌های روباز معابر اصلی و فرعی سطح شهر در این طرح، لایروبی و رسوب زدایی شده که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان، کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی، عملیات پاکسازی نهرها و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های شهری را در دستور کار قرار داده است.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: عملیات زیرسازی و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر در کوچه‌های خیابان شاهد، خیابان شهید فهمیده، کوچه خلیلی ۳ و زیرسازی کوچه فلسطین ۳ اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است، گفت: این سامانه با هدف مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، بیان مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیرمستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات آنان درخصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر با مدیران ارشد شهرداری، ایجاد شده است.‌

کد خبر 612834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.