انتخاب مدیران بر اساس شاخص‌ها باشد

رئیس کمیته هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه انتخاب مدیران باید بر اساس شاخص‌ها و صلاحیت‌ها باشد، گفت: در مرکز پژوهش‌های شورا از نخبگان مجموعه شهرداری و دانش و تجربیات خارج از این مجموعه به دور از هرگونه نگاه سلیقه‌ای استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نصیری امروز_ دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در نشست اعضای هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهداف و مأموریت‌های این مرکز در زمینه تفکر راهبردی و آینده پژوهی در شورای اسلامی شهر با استفاده از نظر نخبگان، متخصصان، کارشناسان و بهره مندی از نظریه‌های مشورتی وتجربه‌ها، اظهار کرد: افزایش اثر بخشی فرایندهای سیاست‌گذاری، برنامه‌ ریزی و ارزیابی شورای تصمیم‌های شورا و جهت‌دهی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با مدیریت شهری با همین رویکرد به طور جدی دنبال خواهد شد.

وی در خصوص ایجاد فضای کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری و تقویت حرکت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های قبلی سخن گفت و ادامه داد: شورا و مرکز پژوهش‌ها سیاسی نیست و به عنوان یک فضای مشورتی تخصصی درب آن به روی تمام افراد باز است.

رئیس کمیته هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در مرکز پژوهش‌های شورا از نخبگان مجموعه شهرداری و دانش و تجربیات خارج از این مجموعه به دور از هرگونه نگاه سلیقه‌ای استفاده خواهیم کرد.

وی تشکیل میزهای تخصصی با رویکرد مدیریت شهری با هدف تأمین خوراک برای کمیسیون‌های تخصصی شورا را از دیگر راهبردهای این مرکز دانست و افزود: در صدد هستیم خروجی طرح‌ها و عملکرد این مرکز منتج به افزایش بهره‌وری و کیفیت و کاهش هزینه‌های مدیریت شهری شود.

نصیری با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کانون ارزیابی ایرانیان در حوزه مدیریتی، تصریح کرد: انتخاب مدیران باید بر اساس یک سری شاخص‌ها وصلاحیت‌ها و فارغ از هرگونه وابستگی و ارتباط باشد.

وی با بیان اینکه در مرکز پژوهش‌ها باید تمام رویکردها و راهبردهای مرتبط با مدیریت شهری مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد، گفت: این مرکز جای اعمال سلیقه نیست و باید نگاه کارشناسی و تخصصی بر آن حاکم شود.

کد خبر 612822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.