عیادت از کارکنان اتوبوسرانی اصفهان

دو عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از کارکنان فداکار و شجاع شرکت واحد اتوبوسرانی این کلان‌شهر که در جریان ناآرامی‌های اخیر مجروح شدند، عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول محمدامینی یکی از کارکنان اتوبوسرانی است که در جریان ناآرامی‌های اخیر مورد حمله اغتشاش‌گران قرار گرفت، اما با شجاعت و فداکاری مانع از آسیب رساندن آن‌ها به بیت المال شد.

وی در جریان عیادت اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ماجرای روز حادثه و اینکه چگونه برای حفظ اتوبوس که جزو اموال بیت المال است تلاش کرده و آن را از دل آشوب بیرون برده است را تشریح کرد.

محمدامینی که در جریان این اتفاق از ناحیه پا دچار شکستگی شده و چاقو به کمر وی اصابت کرده است، از اینکه توانسته به خوبی امانت‌داری کند و اتوبوس که با پول مردم خریداری شده است را از آسیب و خطر نابودی دور نگه دارد، احساس رضایت می‌کند.

در این عیادت، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر لازم بود از این فرد به جهت خطری که برای خود و خانواده به جان خرید، قدردانی کنیم.

وی افزود: رانندگان اتوبوس در سرما و گرما و حتی ناآرامی‌ها در خط تقدم خدمت‌رسانی هستند.

در ادامه، محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از تلاش تک تک رانندگان اتوبوسرانی که در جریان ناآرامی‌های اخیر، اجازه ندادند حتی یک اتوبوس دچار آسیب شود، تشکر و قدردانی کرد.

سیدعباس روحانی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز اظهار کرد: رانندگان اتوبوسرانی در کنار خدمت‌رسانی، فداکاری و ایثار کردند و جلوی آسیب‌رسانی به اموال بیت المال را گرفتند، لذا جا دارد که از این افراد تجلیل شود.

عیادت از کارکنان اتوبوسرانی اصفهان

کد خبر 612801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.