سامسونگ گلکسی S23 پرو را به جای مدل پلاس معرفی می‌کند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا یکی از مدل‌های گوشی‌های سری گلکسی S23 پسوند «پرو» جایگزین «پلاس» می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی تصاویر مجموعه جدیدی از قاب محافظ گوشی در توئیتر منتشر شده است که به نظر می‌رسد برای سری گلکسی S23 آماده شده‌اند. نکته بحث‌برانگیزی در تصاویر دیده می‌شود، یکی از دستگاه‌ها با نام گلکسی S23 پرو خطاب شده است، درحالی‌که انتظار داریم سامسونگ گلکسی S23 پلاس را معرفی کند.

به نظر می‌رسد بخشی از قاب که به دوربین پشتی ارتباط دارد، تقریباً هم‌سطح با بدنه گوشی است. بنابراین، پیش‌بینی می‏‌‎شود که گلکسی‌های رده‌بالای جدید سامسونگ دوربین ضخیمی ندارند. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی S23 اولترا دارای پنج دوربین در پنل پشتی است.

اطلاعات ارائه شده پیشین نیز حاکی از این است که گوشی گلکسی S23 اولترا به‌طورکلی شباهت زیادی به گلکسی S22 اولترا دارد، اما از لبه‌های صاف‌تری بهره می‌گیرد و بیشتر از مدل قبل حالت جعبه‌مانند دارد. این ویژگی‌های ظاهری باعث می‌‏شود گلکسی S23 اولترا مدرن‌تر به نظر برسد.

تصاویر مربوط به قاب گلکسی S23 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی مانند گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از گوشه‌های گرد استفاده می‌کند، درحالی‌که خود قاب گوشه‌های نسبتاً تیز دارد. در حالی که قاب‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس گوشه‌ای گرد دارند تا با گوشه گرد این دو دستگاه سازگار باشند.

کد خبر 612780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.