نمایشگر نسل بعدی آیپد پرو چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که احتمالا نسل بعدی آیپدپرو ۱۱ اینچی نمایشگر mini-LED نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برخی افشاگران اعلام کرده‌اند که آیپد پرو ۱۱ اینچی آینده دارای همان صفحه‌نمایش LED Liquid Retina خواهد بود که در مدل نسل فعلی وجود دارد و خبری از فناوری mini-LED جدیدتر که در اندازه بزرگ‌تر ۱۲.۹ اینچی یافت می‌شود، نیست. شایعات اولیه حاکی از این بود که برای آپدیت بعدی آیپد پرو، اپل نمایشگر mini-LED که در آوریل ۲۰۲۱ بر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی معرفی کرده بود را به اندازه کوچک‌تر ۱۱ اینچی نیز اضافه خواهد کرد.

صفحه‌نمایش Liquid retina XDR در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی دامنه داینامیکی بسیار بالایی را برای تبلت به ارمغان می‌آورد و تجربه بصری خیره‌کننده را با جزئیات واقعی‌تر و HDR ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی آیپد پرو LED Liquid Retina است که هنوز بسیاری از ویژگی‌های نمونه مشابه ۱۲.۹ اینچی خود را دارد، اما محدوده داینامیکی وسیع، روشنایی بالاتر و رنگ مشکی تیره‌تر را از دست می‌دهد.

پیش‌بینی می‏‌شود که آیپد پروهای آینده دارای تراشه و قابلیت شارژ جدید باشند. مدل‌های بعدی از تراشه سیلیکونی اپل M2 بهره می‌برند که عملکرد بهتری نسبت به تراشه M1 در مدل‌های فعلی ارائه می‌کند. بعضی از افشاگران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل قصد ندارد این ماه رویداد دیجیتالی را برای این آیپد پروهای جدید برگزار کند. در عوض انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدید آیپد پرو را طی چند روز از طریق معرفی مطبوعاتی و به‌روزرسانی در وب‌سایت‌های خود معرفی کند.

کد خبر 612779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.