پویایی جریان‌های دانشگاهی با برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یزد با اشاره به برگزاری نخستین همایش دبیران‌های کانون‌های مهدویت ۲۵۰ دانشگاه سراسر کشور، گفت: برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها پویایی جریانات دانشگاهی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در نشست خبری همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: چهار ماه قبل دبیرخانه همایش شکل گرفت و در این راستا با همکاری بین دانشگاه و مجمع راهبردی اندیشه مهدویت تفاهم شد همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر کرونا تشکل‌های دانشگاهی را تعطیل کرد، افزود: کانون‌ها بخشی از تشکل‌های دانشگاهی را تشکلی می‌دهد و ۱۵ کانون مختلف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی در حوزه‌های ازدواج، موسیقی و هلال احمر وجود دارد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: با فروکش کردن کرونا، برگزاری این همایش در آغاز سال تحصیلی دانشگاه بهترین فرصت است تا تشکل‌های دانشجویی به خصوص تشکل تخصصی مهدویت مجدد شکل گیرد و تقویت شود چرا که پویایی جریان دانشگاهی با همین نشست‌ها و همایش‌ها شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: در جریان این همایش، دبیران کانون‌های مهدویت سراسر کشور به امر شبکه‌سازی، جهاد تبیین، پرسش و پاسخ دانشجویی در موضوعات و شبهات مختلف می‌پردازند تا پویایی دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نمود یابد.

مطهری خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این همایش، برنامه‌ریزی‌ها از چهار ماه قبل آغاز شد و کمیته‌های مختلفی همچون دعوت، رسانه، علمی و تشریفات شکل گرفت که به واسطه کار و فرایند اجرایی همایش ۴۰ نفر از دانشجویان فعال دانشگاه پای کار آمدند.

وی گفت: در همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور ۲۵۰ فعال مهدوی از سراسر کشور، ۵۰ نفر از کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های کشور که به صورت مداوم با دانشجو در امور فرهنگی مرتبط هستند، همچنین حدود ۴۰ نفر از ۱۶۰ دانشجویان دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه که متقاضی شرکت در همایش بودند، حضور خواهند داشت.

کد خبر 612770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.