بیانیه گام دوم انقلاب در یزد تبیین می‌شود

مدیر عامل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت با اشاره به برگزاری نخستین همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور، گفت: هدف محتوایی این اجلاس تبیین هدف محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب و بررسی نقش جدی انقلاب اسلامی ایران در شکل‌گیری تمدن‌سازی اسلامی و آمادگی برای ظهور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی کریمی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در نشست خبری نخستین همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری با هدف ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور صادر شده است که نیاز است امروزه این مفهوم برای جامعه و مردم کشور تبیین شود.

وی افزود: لازم است این کار در ابتدا برای کانون‌های مهدویت و خانواده‌های آن‌ها انجام شود تا فرایند تمدن‌سازی شکل بگیرد، چراکه همواره بیان شده است انقلاب ایران نقش جدی در مسیر تمدن‌سازی اسلامی در جهان داشته است.

مدیر عامل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت خاطرنشان کرد: همچنین نسبت جدی بین تمدن‌سازی و ظهور وجود دارد، لذا موضوع تمدن‌سازی و ایجاد آمادگی برای ظهور، هدف محتوایی همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: این همایش که برای اولین بار در کشور اجتماع کاملی از دبیران کانون‌های مهدویت ۲۵۰ دانشگاه در کشور است، با حضور اساتید ملی و بین‌المللی، استاد پناهیان، حاج آقای صدیقی، «زاهدی» رئیس فراکسیون مهدویت، معاون وزیر و نماینده مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد و نخبگان کشورهای حوزه مقاومت نیز دعوت شده‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: اصل هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که انقلاب آمد تا برای ظهور زمینه‌سازی کند و این آرمان و هدف نظام است که باید بررسی کنیم تا چه حد توانستیم در این سال‌ها در جهت این آرمان حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه دارالعباده در یزد، کارشناسان معتبر در این امر، همکاری و پیگیری استاندار یزد برای اجرای همایش این استان جهت برگزاری همایش انتخاب شد که امیدواریم با اجرای این همایش تغذیه محتوایی و تقویت کانون‌های مهدویت برای حرکت در حوزه مهدویت به خوبی انجام شود.

کد خبر 612769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.