برگزاری نخستین همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های کشور در یزد

رئیس دانشگاه یزد از برگزاری نخستین همایش دبیران کانون‌های مهدویت ۲۵۰ دانشگاه کشور در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس کلانتری امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در نشست خبری نخستین همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: این همایش با حضور دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: میهمانان این همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور و کارشناسان فرهنگی و تعدادی از مهمان خارجی هستند، همچنین ۹ سخنران از کشورهای مختلف در این همایش حضور دارند و در خصوص موضوع مهم گام دوم انقلاب و آمادگی برای ظهور اطلاعات و محتواهای لازم به گفت‌وگو می‌نشینند.

رئیس دانشگاه یزد ادامه داد: مسئله مهدویت و آمادگی جهان برای ظهور در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، لذا برای تبیین این موضوع باید قشر دانشجو و فرهیختگان دانشگاه‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: یکی از فعال‌ترین کانون‌ها در سطح دانشگاه، کانون مهدویت است که در طول سال برنامه‌های بسیار خوبی توسط کانون‌های مهدویت انجام می‌شود، البته کانون برد تبلیغاتی زیادی ندارد، اما توانسته کارهای بزرگی را انجام دهد.

کلانتری با بیان اینکه تشکل‌ها و کانون‌ها در دانشگاه در دو بخش عمومی و تخصصی هستند که اهداف و برنامه‌های مختص خود را دارند، گفت: بی‌شک برگزاری همایش دبیران کانون‌های مهدویت دانشگاه‌های سراسر کشور به جهت معرفی کانون مهدویت مؤثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: محورهای این همایش دانشگاه و آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، تمدن‌سازی اسلامی و رسالت‌های دانشگاه، انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور است که با حضور ۴۵۰ نفر از فعالان مهدوی، دبیران کانون‌ها، کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه فرهنگیان روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 612767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.