ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه‌ها

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از مهم‌ترین اقدامات در حوزه ورزش ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسین علوی‌مقدم امروز _دوشنبه بیست و پنجم مهرماه_ در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: از ابتدای روی کار آمدن شورای ششم تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم اقدامی جهادی را در حوزه ورزش انجام دهیم و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در حوزه ورزش بتوانیم گامی مؤثر برداریم و کمک حال ورزش شهرمان و متولیان آن باشیم.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی کمیسیون ورزش و جوانان تلاش کردیم در تعامل با دستگاه‌های اجرایی متولی ورزش در شهر بتوانیم به صورت تخصصی در حوزه ورزش ورود داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سیاست‌گذاری و حمایت از ورزش بانوان، ورزش جانبازان و معلولان و توانیابان، توسعه ورزش همگانی از جمله اقداماتی بود که در این مدت به انجام رساندیم و البته این راه ادامه دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه ورزش ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر بود.

علوی‌مقدم تصریح کرد: در این راستا پس از برگزاری جلسات مختلف و طولانی و کارشناسی، هشت پهنه در مناطق مختلف حاشیه شهر را به عنوان مراکز آزمایشی انتخاب کردیم تا بتوانیم با شناسایی و آموزش افراد مستعد در رده‌های پایه و در رشته‌های ورزش مختلف از جمله ورزش‌های رزمی، فوتبال و فوتسال، والیبال و بسکتبال بتوانیم نسبت به ورزشکاران مناطق محروم مشهد که به دلایل مختلفی نمی‌توانستند از موهبت ورزش بهره‌مند شوند و استعداد خود را به نمایش بگذارند، دین خودمان را ادا کنیم.

کد خبر 612763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.