بجنورد ظرفیت برندسازی در حوزه صنایع‌دستی را دارد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: این شهر ظرفیت‌های بسیاری برای برندسازی در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محسن موسوی امروز _دوشنبه بیست و پنجم مهرماه_ در جلسه کارگروه بجنورد شناسی مرکز آموزش و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بجنورد که با موضوع صنایع دستی میراث فرهنگی و توسعه شهری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در چارچوب تشکیل کارگروه صنایع دستی، کارگروه جشنواره‌های شهر بجنورد، پیگیری احیای مجموعه‌های کاروانسرای سبزه میدان، کاروانسرای سردار، تشکیل اسناد صنایع دستی و برگزاری کارگاه‌های علمی با مشارکت گروه صنایع دستی دانشگاه بجنورد جمع‌بندی و نهایی شد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه گردشگری اقدامات مؤثری جهت تقویت این حوزه انجام شود، ادامه داد: در این جلسه بر برندسازی محصولات صنایع دستی و برند گردشگری بجنورد تاکید شد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص لزوم توجه به ظرفیت‌های شهر و بهره‌گیری از آنها، گفت: این شهر ظرفیت برندسازی در زمینه صنایع دستی را دارد و جلسات صنایع دستی بجنورد با سه محور اقتصاد، فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

کد خبر 612681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.