با هم بودن و در کنار هم بودن مدیران منجر به تحقق اهداف بزرگ می‌شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: با هم بودن و در کنار هم بودن منجر به تحقق اهداف بزرگ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _پنجشنبه بیست و هشتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نقش تشکل‌های مردم نهاد جهت پیشبرد اهداف جوامع مشهود است، چرا که اگر تک روی در جامعه حاکم شود، اهداف کوچک پیش می‌رود، لذا با هم بودن و در کنار هم بودن منجر به تحقق اهداف بزرگ می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم است شورای اسلامی شهرستان‌ها در جریان تصمیمات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها قرار گیرند با استناد بر قوانین، به فرمانداران اعلام شود که از رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌ها در جلسات مربوطه دعوت به عمل آورند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و زندگی عفیفانه، آموزش مهارت بازدارندگی و فرزندپروری، پیشنهاد می‌شود، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مراکز دانشگاهی و علمی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد و از ظرفیت اندیشمندان و متخصصان این حوزه استفاده کند.

وی با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت، تاکید کرد: برای ساماندهی بسیاری از تخلفات اقداماتی خوبی از جمله یارانه‌ای و ساماندهی شدن توزیع نهاده‌های دامی انجام شد و همچنان نیاز است در این راستا تدابیر بیشتری لحاظ شود.

کد خبر 612655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.