سطح کیفی خدمات ترافیکی به شهروندان شهرکرد ارتقا یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: لازم است عبور و مرور شهری تسهیل شود و سطح کیفی خدمات ترافیکی و حمل‌ونقل به شهروندان شهرکرد ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ با حضور در مرکز فرماندهی پلیس راهور چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه خدمات و اقدامات کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور قابل تقدیر است، اظهار کرد: مدیریت شهری در تمام موارد لازم آماده همکاری با پلیس راهور است، زیرا تعامل دو مجموعه برای شهر ضروری و پشتوانه‌ای قوی است.

وی ادامه داد: لازم است عبور و مرور شهری تسهیل شود و سطح کیفی خدمات ترافیکی و حمل‌ونقل به شهروندان شهرکرد ارتقا یابد.

طرح زوج و فرد در مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری اجرایی شود

فرشاد چراغ‌پور، رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز در این دیدار با اشاره به لزوم رفع معضلات ترافیکی در شهر، اظهار کرد: لازم است شرایط بهتری در میدان شهدا، بلوار فارابی، چهارراه دامپزشکی، چهارراه دولت و اطراف مدارس پرازدحام و ترافیک در مقابل مدارس ایجاد و چاره‌ای برای رفع مشکلات ترافیکی شهر اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه شش ماهه دوم سال نسبت به شش ماهه اول با بازگشایی مدارس ترافیک سنگین‌تری داریم، تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال روزها کوتاه‌تر می‌شود، لذا می‌طلبد در مطالعات طرح جامع ترافیک، اجرای طرح زوج و فرد در مرکز استان بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 612638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.