احداث ۱۰۰۰ مترمربع فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات احداث و توسعه فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر به مساحت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با تاکید بر رعایت اصول کیفی در اجرای طرح‌های فضای سبز، اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز از یک سو موجب بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهرها می‌شود و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت احیا و توسعه فضای سبز شهری، از آغاز به کار احداث و توسعه فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر به مساحت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در این پروژه ۷۰۰ متر فضای سبز موجود ساماندهی و بهینه‌سازی می‌شود و لایروبی ۱۵۰ متر مادی کنار این فضای چندمنظوره، رفع نقص در جداول، ترمیم مالوچینی و تکمیل دیوارهای مادی و فضای سبز حاشیه آن در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم علاوه بر انجام اقدامات عمرانی و خدمات شهری، توجه ویژه‌ای به حوزه فضای سبز منطقه داشته باشیم که در این راستا با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص شاهد توسعه فضای سبز در محدوده منطقه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: احداث و توسعه فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر به منظور ایجاد بسترهای سبز، افزایش جلوه‌های بصری و چشم‌اندازی زیبا با ترکیبی از پیاده‌راه، مبلمان شهری، آلاچیق، نورپردازی، فضای سبز مطلوب در یک مکان طراحی شده است.

کد خبر 612613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.