اپل احتمالا چند روز دیگر آیپد پرو جدید را رونمایی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد اپل چند روز دیگر نسل جدید آیپد پرو را بدون هیاهو رونمایی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک افشاگر خوش‌سابقه اعلام کرده است که نسل جدید آیپد پرو اپل در روزهای آینده معرفی می‌شود، آیپد پرو ۲۰۲۲ در مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی خواهند شد که به ترتیب با کدنام J617 و J620 شناخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود آیپد پرو نسل جدید به پردازنده M2 مجهز باشد، همان پردازنده‌ای که پیش از این در مک‌بوک ایر به کار رفته است.

آیپد پرو نسل جدید از لحاظ ظاهری تفاوتی با مدل قبلی ندارد و همچنان قرار است لبه تخت داشته باشد؛ این چهارمین سالی است که ایپدپرو با لبه تخت تولید می‌شود. آیپد نسل جدید قرار است مهمترین تغییر تبلت‌های استاندارد خانواده آیپد در چند سال اخیر باشد. پیش از این اعلام شده بود که اپل آیپد پرو را همزمان با مدل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی می‌کند، اما گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های جدید سری مک‌بوک بعداً از راه می‌رسند. این لپ‌تاپ‌ها تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. اپل معمولاً مک‌بوک‌های جدید خود را در ماه نوامبر رونمایی می‌کند.

اپل قصد دارد آیپد پرو را بیش از پیش با خانه‌های هوشمند سازگار کند و نسل جدید این تبلت را به هاب و اسپیکر هوشمند تبدیل کند. گوگل نیز رویکرد مشابهی در برابر اولین تبلت سری پیکسل اتخاذ کرده است. گوگل در مراسم اخیر خود اعلام کرده است که به همراه پیکسل تبلت پایه ویژه‌ای عرضه می‌کند تا کاربر بتواند این تبلت را به صفحه‌نمایشی هوشمند و دستگاهی برای کنترل وسایل هوشمند خانگی تبدیل کند. به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل نیز در سال ۲۰۲۳ قابلیت مشابهی را به آیپد می‌آورد.

کد خبر 612526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.