داک صوتی Audio Dock مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس ۲۰۲۲ خود داک صوتی جدیدی به نام Audio Dock را رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، داک صوتی جدید مایکروسافت به نام Audio Dock معرفی شد. این محصول درواقع ترکیبی از داک صوتی، بلندگو و هاب USB است. Microsoft Audio Dock از بلندگوی داخلی بهره می‌برند و می‌توان از آن برای شرکت در جلسات و پخش موسیقی استفاده کرد. دستگاه ذکر شده به پورت USB-C نیز مجهز شده و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به بلندگوی Omnisonic اشاره کرد که از ووفر ۱۵ واتی، توئیتر پنج وات و رادیاتورهای فرعی بهره می‌برد.

Audio Dock مایکروسافت دو میکروفون رو به جلو دارد و از قابلیت حذف نویز نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود به محصولی ایده‌آل برای شرکت در کنفرانس‌ها تبدیل شود. علاوه بر این، دکمه‌ای برای قطع صدا روی این بلندگو در نظر گرفته شده است که از چراغ وضعیت مخصوص به خود بهره می‌برد. بخش پشتی داک صوتی مایکروسافت از چهار پورت برخوردار است که شامل دو USB-C مبتنی بر استاندارد USB 3.1، یک ورودی HDMI و درگاه شارژ می‌شود. می‌توان این دستگاه را حداکثر به دو نمایشگر متصل کرد.

مایکروسافت ابزار +Presenter را نیز معرفی کرده که می‌توان از آن در برنامه‌های اجتماعی محبوب استفاده کرد، البته در اصل با تمرکز بر پلتفرم Teams طراحی شده است. این محصول مانند داک صوتی مایکروسافت یک دکمه اختصاصی برای شرکت در جلسات Teams ارائه می‌دهد. علاوه بر این با فشار طولانی مدت بر این دکمه، می‌توانید دست خود را در جلسات بالا یا پایین بیاورید. این ابزار کنترل‌هایی برای حرکت میان اسلایدها، بی‌صدا کردن، فعال کردن صدا و اشاره‌گر روی نمایشگر ارائه می‌دهد. داک صوتی جدید مایکروسافت و +Presenter به زودی از طریق فروشگاه رسمی مایکروسافت و Best Buy در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 612523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.