فروش دستگاه لیزر الکساندرایت ویژه 1401

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است.

کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم.

یکی از موثرترین شیوه‌های از بین بردن موهای زائد بدن، استفاده از تکنولوژی لیزر است. امروزه فناوری‌های زیادی برای حذف موهای زائد استفاده می‌شود که هر کدام قادر هستند قسمتی از موهای نازک و ضخیم در پوست‌های روشن و تیره را برطرف کنند.

با توجه به وجود دستگاه‌های تقلبی و چینی که هیچکدام آن‌ها دارای تائیدیۀ FDA نیستند، تهیۀ این نوع دستگاه‌ها توسط کلینیک‌های زیبایی و متخصصین پوست از شرکت‌های واردکنندۀ معتبر الزامی است زیرا آن‌ها دسترسی کاملی به شرکت اصلی دارند و تامین قطعات، تعمیر و در نتیجه اورهال دستگاه را زیر نظر شرکت تولید کننده انجام می‌دهند.

از بهترین برندهای موجود در بازار که توانایی بسیار مناسبی در حذف موی زائد به خصوص برای پوست ایرانیان دارند می‌توان به دستگاه لیزر الکساندرایت، اشاره کرد که مزایای خاصی دارند. اما بهترین دستگاه لیزر موجود بی‌شک به الکساندرایت المنت محدود می‌شود که علاوه بر لیزر انواع تیپ پوست و مو، حتی موی بسیار ضخیم و پوست تیره را بدون درد از بین می‌برد. آیا میخواهید در خصوص دستگاه الکساندرایت المنت بیشتر بدانید؟

چرا لیزر الکساندرایت المنت میتواند گزینه مناسبی برای کلینیک زیبایی شما باشد؟

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه از بهترین تکنولوژی‌‎های موجود در دنیا است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، می‌توان با کمک تغییر موج لیزر استفاده‌های دیگری نیز انجام داد:

  • از بین بردن موی زائد (Hair Removal)؛
  • از بین بردن جراحات عروقی (Vascular Lesions)؛
  • درمان مویرگ‌های برجسته (Red and Blue Veins Treatment)؛
  • درمان انقباض مویرگ‌ها (Telangiectasia)؛
  • درمان عفونت قارچی ناخن (Onychomycosis)؛
  • جوانسازی پوست (Rejuvenation)؛
  • از بین بردن جراحات رنگ دانه‌ای پوست (Pigment Lesions)؛
  • از بین بردن لک و کک و مک (Melasma and Freckle)؛
  • سفید کردن پوست (Skin Whitening)؛
  • از بین بردن توده نرم عروقی (Venous lake)؛
  • درمان لایه شاخی پوست (پوست مرغی) (Keratosis)؛
  • درمان لکه‌های پیری (ماه گرفتگی) (Lentigines).

تمام این کاربردها که در بالا به آنها اشاره نمودیم بخشی از کاربرد های شگفت انگیز لیزر الکس المنت است، این قابلیت ها به دلیل تکنولوژی فوق پیشرفتۀ این نوع دستگاه است.

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت ویژه 1401

چگونه دستگاه الکساندرایت اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در ابتدا حتماً به برند لیزر الکساندرایت بر روی دستگاه دقت کنید، زیرا دیده شده که بسیاری از سودجویان دستگاه‌های دایودی که طول موجی مشابه دارند را به‌جای دستگاه الکساندرایت می‌فروشند. نکتۀ دیگر بررسی دستگاه از نظر سلامت فیزیکی و فنی است، به این صورت که تعداد شات و عملکرد کلی دستگاه به چه صورت است. لازم به ذکر است که اخیراً دستگاه‌های زیادی وارد بازار شده‌اند که به عنوان ساخت داخل (طبیعتاً ساخت چین) معرفی شده و فاقد پلمپ و لیبل نشان‌دهندۀ شماره سریال اصالت دستگاه است.

متاسفانه به تعدد شرکت‌های فرعی و پوشالی موجود در بازار تجهیزات پزشکی و زیبایی ایران، قبل از خرید دستگاه حتماً مجوزهای مربوط به شرکت ارائه کننده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی را جست و جو فرمایید و پس از اطمینان از قانونی بودن شرکت اقدام به خرید نمایید.

چرا باید دستگاه لیزر الکساندرایت المنت را از وارد کننده نماینده رسمی خریداری کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که همۀ ما برای خرید هر جنسی به دنبال دریافت بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از لوازم جانبی دستگاه خریداری شده هستیم، جنس می‌تواند یک گوشی موبایل، یک قطعۀ کامپیوتر یا حتی دستگاه لیزر الکساندرایت باشد!

حتی برای یک جنس ارزان قیمت و کوچکی مانند یک لامپ هم خدمات ضمانت پس از فروش می‌تواند به خریدار دلگرمی بدهد. اما اینجا صحبت از وسیلۀ ارزشمندی مانند دستگاه لیزر است که اگر یک شرکت ضمانت‌کننده که از قضا خود نیز آن را وارد کرده، وجود نداشته باشد، برای خریدار مشکلات زیادی به وجود می‌آید. زیرا چنین دستگاهی به آموزش دقیق نحوه استفاده نیاز داشته و همچنین پشتیبانی کامل فروش قطعات یدکی، تعمیرات مربوطه و… را طلب می‌کند.

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصاً در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت ویژه 1401

از آن جایی که دستگاه لیزر مستقیماً با پوست در ارتباط بوده و یک محصول پزشکی محسوب می‌شود، لازم است که چه از طرف مراجع بهداشتی داخلی و چه خارجی تایید شود زیرا به کرّات مشاهده شده که استفاده از دستگاه‌های غیر استاندارد چه نتایجی به همراه داشته است. بنابراین شرکت‌هایی که مستقیماً از شرکت تولیدکنندۀ دستگاه آن را خریداری و وارد می‌کنند تمام این موارد را در نظر داشته و شما می‌توانید با اطمینان کامل از آن‌ها دستگاه خریداری کنید. از آن گذشته به دلیل این ارتباط مستقیم عموماً قیمت تمام شده نیز برای خریدار کمتر از زمانی است که دستگاه را از واسطه‌هایی خریداری می‌کنند که خود آن واسطه‌ها از شرکت واردکننده خریداری کردند. حال با توجه به توضیحاتی که ارائه شد قطعاً می‌دانید که یک دستگاه لیزر اصل چه امکاناتی دارد.

شرکت بازرگانی اِم‌بی با بیش از ۳۰ سال سابقه در واردات و ارائۀ خدمات مربوط به دستگاه‌های لیزر الکساندرایت، دایود و دایود الکس پس از کسب موفقیت در این حوزه، گام بر واردات تجهیزات زیبایی با کیفیت و تولید اقلام تصویر برداری و لیزر نهاد و تا کنون همراهی ارزشمند برای پزشکان و متخصصین زیبایی در سراسر ایران بوده است.

در حال حاضر تمام دستگاه‌های مذکور توسط این شرکت به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت کره‌ای المنیک وارد کشور شده و با ضمانتنامۀ رسمی و خدمات پس از فروش کامل به تمامی کلینیک‌های پوست و مو و متخصصین آن‌ها ارائه می‌شود.

کلام آخر

همانطور که گفتیم امروزه تکنولوژی لیزر طرفداران زیادی در کشور ما دارد. بدین ترتیب کلینیک‌های زیبایی و متخصصین پوست برای بدست آوردن بهترین نتیجه و جلب رضایت مراجعین خود به دنبال بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار هستند. موانع زیادی که بر سر واردات اقلام به خصوص دستگاه‌های لیزر وجود دارد، موجب واردات دستگاه‌های بی کیفیت و بدون اصالت چینی به بازار شده است که خریداری دستگاه‌های اصل و با کیفیت را با مشکل مواجه کرده است، از این رو همکاران ما در بازرگانی ام‌بی به‌طور شبانه روز در تلاشند تا خدماتی در خور هموطنان ایرانی ارائه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت المنت و دایود و مشاورۀ خرید، به وبسایت بازرگانی ام بی ( https://lasermb.com/) مراجع و یا هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر، با شمارۀ ۴۶۱۴۰۱۰۵-۰۲۱ دفتر تهران تماس حاصل فرمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

کد خبر 612513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.