بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شیراز در زمان مقرر

شهردار شیراز در بازدید میدانی از عملیات عمرانی پروژه‌های دوربرگردان نیایش، فاز سوم پروژه شهید سلیمانی و زیرگذر گویم، گفت: با بررسی مسائل مختلف این پروژه‌ها، تصمیمات لازم برای بهره‌برداری در موعد مشخص گرفته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدید میدانی از عملیات عمرانی پروژه‌های دوربرگردان نیایش، فاز سوم پروژه شهید سلیمانی و زیرگذر گویم، اظهار کرد: مسائل مختلف این پروژه‌ها توسط شهرداری، کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز، همچنین پیمانکار و مشاور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهره‌برداری در موعد مشخص گرفته شد.

وی با بیان اینکه اجرای بخشی از پروژه‌ها سختی و دشواری خاصی دارد، تصریح کرد: تمام مشکلات پروژه‌ها در بازدیدهای میدانی مورد پایش و نظارت قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم، امکان بهره‌برداری این پروژه‌ها در سال جاری و سال آینده مشخص شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شیراز به‌صورت هفتگی مورد بازدید قرار خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد: این پروژه‌های کلان شهری در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد و مراحل آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دیگر شهری نیز آغاز شود.

در این بازدید علی‌اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید، اظهار کرد: این پروژه‌ها به لحاظ اهمیت و حیاتی بودن در شمول پروژه‌های درجه یک شهری هستند.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه شهید سلیمانی برای ارتباط‌گیری محورهای میانی شهر شیراز با بزرگراه حسینی الهاشمی و شهر جدید صدرا در حال تکمیل فاز نهایی است.

کد خبر 612461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.