ضرورت بررسی اصلاحیه لایحه مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه اصلاحیه مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ یکشنبه بیست و چهارم مهرماه_ در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بررسی لایحه ۱۴۰۱ شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: لایحه اصلاحیه مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی در مردادماه به تصویب رسیده بود و بهای خدمات خانوار یک و دو نفره با ۵۰ درصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان، خانوار سه و چهار نفره به ۵۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفر و بیشتر به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: پیشنهاد شهرداری برای خانوار یک و دو نفر ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه و چهار نفر ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر و بیشتر ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که کمیسیون این تعداد را رُند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گذشته ۶۰ درصد مبالغ به استانداری می‌رسید و ۴۰ درصد به شهرداری اختصاص داشت و مبلغی وارد شهرداری نمی‌شد، اما در حال حاضر ۵۰ درصد به شهرداری و ۵۰ درصد به استانداری اختصاص یافته است. در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه ذکر شده را با ۱۸ رأی موافق تصویب کردند.

کد خبر 612442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.