رویکرد جدید کمپانی‌ها برای پارک هوشمند در شهرهای جهان

کمپانی‌های معروف Parkopedia و aiMotive در نظر دارند، بدون نیاز به احداث زیرساخت‌های جدید در پارکینگ‌ها، از رویکردهای جدیدی برای پارک هوشمند در شهرهای سراسر جهان، بهره بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی‌های خلاق در نظر دارند به شیوه‌ای کاملاً جدید و مقرون‌به‌صرفه، رانندگان را بسیار راحت‌تر از قبل از خدمات پارکینگ در فضاهای سرپوشیده و محیط‌های باز برخوردار کنند. در این رابطه، تکنولوژی مهم‌ترین نقش را ایفا خواهد کرد و به ارائه اطلاعات لازم در مورد خدمات مسیریابی پارکینگ منجر خواهد شد. در حال حاضر دسترسی ماهواره‌ای به سامانه موقعیت‌یابی جهانی در پارکینگ‌های سراسر جهان مسدود است که شرکت‌های ذکر شده در نظر دارند با مشارکت یکدیگر این مشکل را رفع کنند.

در این رابطه، محلی‌سازی خدمات مسیریابی بسیار حائز اهمیت است و به رانندگان امکان یافتن بهترین مسیرها را برای عبور و مرور فراهم می‌آورد، ضمن این‌که زمینه را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط "پویایی به عنوان یک سرویس" در آینده هموار می‌کند.

رویکرد جدید کمپانی‌ها برای پارک هوشمند در شهرهای جهان

پس از پیاده‌سازی رویکرد جدید، رانندگان قادر خواهند بود در مسیرهای پشت سر هم و بدون ضایع کردن حق دیگران، به درستی محل پارک خود را پیدا کنند و حتی از قبل به رزرو یک فضای پارک ویژه بپردازند. هدف اصلی این رویکرد به حداقل رساندن مسیر سفر دارندگان خودرو به‌شمار می‌رود که این امر به سهم خود می‌تواند در کاهش انتشار گازهای آلاینده و حتی خشونت‌های ترافیکی در شهرها نقش مهمی ایفا کند.

علاوه بر این، کمپانی‌های aiMotive و Parkopedia ادعا کرده‌اند که در استراتژی جدید خود امکان ارائه خدمات پارک خودکار را در پارکینگ‌های شهری و فضاهای پارک بیرونی فراهم خواهند آورد که این کار، بدون نیاز به آموزش و آزمایش قبلی امکان‌پذیر خواهد بود. پس از پیاده‌سازی کامل استراتژی جدید، رانندگان قادر خواهند بود به‌طور مستقیم به مسیرهای پارک خودرو دسترسی پیدا کنند و سپس بدون طی کردن فضاهای اضافی به محل خروج از پارکینگ که کاملاً جدا از ورودی آن است، هدایت شوند. مهم‌تر این‌که سرعت حرکت تمام خودروها با دقت مورد نظارت قرار خواهد گرفت که این امر به سهم خود خطرات ناشی از وقوع تصادفات احتمالی را به حداقل خواهد رساند.

کد خبر 612440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.