برگزاری تور گردشگری ورزشی شهرداری سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری سومین تور طبیعت‌گردی، گردشگری و ورزشی شهرداری برای زنان شهر اخلاق خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سومین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی شهرداری برای زنان شهر اخلاق در یک صبح دل‌انگیز پاییزی با حضور زنان سمنانی در روستای ده‌صوفیان برگزار شد و لذت یک روز به یادماندنی را برای زنان شهر ثبت کرد.

وی افزود: زنان در این تور طبیعت‌گردی، گردشگری و ورزشی از برنامه‌های تفریحی شامل فعالیت‌های ورزشی، صرف صبحانه و گشت‌وگذار در فضاهای طبیعی استفاده و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استقبال زنان از این برنامه‌ها موجب می‌شود تا مدیریت شهری اجرای برنامه‌های بیشتری در حوزه بانوان را در دستور کار قرار دهد.

نجم تصریح کرد: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ غنی ورزش، ایجاد نشاط اجتماعی، صمیمیت و داشتن جامعه‌ای پویا و توانا برای زنان و مادران برگزار شد و در حاشیه این برنامه مسابقه‌های ورزشی برپا و به قید قرعه به ۱۰ نفر از بانوان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

کد خبر 612363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.