تداوم اجرای برنامه‌های نشاط شهروندی به صورت محله‌محور

شهردار سمنان گفت: برگزاری جشن‌ها، سوگواره‌های ملی و مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید به صورت محله‌محور در دستور کار قرار بگیرد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه نشست شورای مدیران شهرداری سمنان، اظهار کرد: موضوع نشاط اجتماعی هم در بعد روح و سلامت شهروندان تأثیرگذار است و هم در بُعد کالبد شهر می‌تواند به زنده نگاه داشتن و پویایی شهر کمک شایانی بکند.

وی با تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در اجرای برنامه‌های نشاط شهر و شهروندی، افزود: رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ بومی است.

شهردار سمنان با تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در اجرای برنامه‌های نشاط شهروندی، خواستار تداوم اجرای اینگونه برنامه‌ها شد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها برای عموم شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات ورزشی برای شهروندان و کارکنان شهرداری و برگزاری برنامه‌های باغ‌گردی تأثیر فراوانی در تقویت روحیه و نشاط شهروندان دارد.

مرتضی‌نژاد با تاکید بر اینکه اینگونه برنامه‌ها باید در طول سال ادامه داشته باشد، گفت: برگزاری جشن‌ها و سوگواره‌های ملی و مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید مطابق با درخواست و نیازهای هر محله از شهر و به صورت محله‌محوری در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 612355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.