برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نیازمند همکاری پلیس راهور است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی آفتاب نیازمند همکاری پلیس راهور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در دیدار با سردار هادیان‌فر، رئیس پلیس و سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به ایثار و فداکاری نیروهای پلیس راهور کشور، اظهار کرد: در طول بازدیدی که از مرزهای کشور در اربعین حسینی (ع) داشتم، مشاهده کردم که نیروهای خدوم فراجا و راهور با ایثار فراوان در حال خدمت‌رسانی مؤثر به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده شهروندان در پیاده‌روی اربعین موضوع مشخصی بود که تمام مجموعه‌ها برای این موضوع آمادگی لازم را داشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همکاری دوجانبه مدیریت شهری تهران با پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ همکاری خوبی با مجموعه مدیریت شهری داشته و در زمینه‌های مختلف تلاش شده است تا همکاری همه‌جانبه‌ای وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در این دوره به صورت جدی دنبال می‌شود، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی آفتاب است که این موضوع نیازمند همکاری پلیس راهور خواهد بود، البته این همکاری از قبل وجود داشته است و ادامه دارد، همچنین در مدیریت شهری تهران به دنبال گسترش همکاری با فراجا هستیم و امیدواری در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش شهروندی و فرهنگی همکاری خوبی انجام شود.

کد خبر 612330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.