مدرسه همیار آتش‌نشان در اراک بازگشایی می‌شود

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک از بازگشایی و توسعه مدرسه همیار آتش‌نشان این کلان‌شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این مدرسه نکات ایمنی شهروندی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

محسن فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مدارس به‌ویژه در مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی با آینده‌سازان جامعه روبه‌رو هستیم، لذا هرچه در این مقاطع در حوزه ایمنی فرهنگ‌سازی کنیم، در سال‌های آینده تأثیرگذاری آن را در بین جامعه شهری شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مدرسه همیار آتش‌نشان به علت شیوع کرونا نزدیک به دو سال فعالیت نداشت، لذا در صدد هستیم امسال با راه‌اندازی مجدد این مدرسه، فعالیت‌های آموزشی سازمان را آغاز کنیم.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک ادامه داد: این مدرسه تاکنون مختص کودکان بوده است و در نظر داریم با طراحی تجهیزات جدید و توسعه مدرسه، برنامه‌های آموزشی را به دانش‌آموزانی تا سنین ۱۶ سال نیز ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در مدرسه همیار آتش‌نشان نکات ایمنی شهروندی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد، همچنین در طول سال تحصیلی، نیروهای آتش‌نشانی شهر اراک با بازدید از مدارس، برنامه‌هایی همچون کلاس‌های ایمنی را برگزار خواهند کرد.

فضلی تصریح کرد: مقرر شده است با همکاری بسیج دانش‌آموزی در کلاس‌های آمادگی دفاعی دانش‌آموزان، بعضی از مباحث آتش‌نشانی نیز آموزش داده شود.

کد خبر 612108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.