۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
جبلی به شاهرود رفت

پیمان جبلی در پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» با مهم خواندن جایگاه ساخت این سریال گفت: امید است تا با حمایت مستمر و دنباله‌دار صداوسیما، این اثر داوود میرباقری به سرانجام خوبی برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، صبح پنجشنبه _بیست‌ویکم مهر_ پیمان جبلی با سفر به شاهرود، در جریان ساخت سریال تاریخی سلمان فارسی قرار گرفت. پیمان جبلی بعد از حضور در لوکیشن کلیسای دمشق و مشاهده برداشت چند پلان به داوود میرباقری و عوامل مختلف سریال خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی سپس در سخنانی با اشاره به سومین حضورش در پشت صحنه سریال سلمان فارسی این اثر را اثری خاص خواند و تاکید کرد کاری که داوود میرباقری انجام می‌دهد صرفاً خلق یک اثر نمایشی تلویزیونی نیست بلکه اثری برای تقویت حافظه تاریخی ایرانیان است تا بدانند چه جایگاهی در میان یاران پیامبر و صدر اسلام داشته‌اند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ابعاد بین‌الادیانی داستان سلمان فارسی و حضور بازیگران بین‌المللی در این سریال، این اثر را دارای ارزش و بردی جهانی خواند و گفت: این کار استاد میرباقری و همکاران‌شان مصداق جهاد تبیین به شمار می‌رود چون همه کارهایی که او به نام خودش در تاریخ ثبت و عرضه کرده نمایش افتخارات ایران است.

جبلی اظهار امیدواری کرد که این سازمان به عنوان خدمتگزار هنرمندان بتواند با حمایت مستمر و دنباله دار به ساخت سریال، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمک کند.

وی سریال سلمان فارسی را کارگاه آموزشی بزرگی برای اهالی هنر خواند که قطعاً نقش بسزایی در ارتقای سطح کمی و کیفی هنر نمایش کشور خواهد داشت.

رئیس صداوسیما، سریال سلمان فارسی را دارای ابعاد متنوع در حوزه‌های فرهنگ جهانی، تمدن ایرانی و ارتقای هنر ملی معرفی کرده و از همت عوامل این سریال قدردانی کرد.

کد خبر 611849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.