پرسپولیس یک _ مس رفسنجان صفر/ دست‌آورد هَند!

پرسپولیس با تک گل لوکادیا از روی نقطه پنالتی، موفق به شکست مس در تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه _ بیست و یکم مهر ماه _ در استادیوم آزادی میزبان مس رفسنجان بود که این مسابقه با برتری یک گله پرسپولیسی‌ها خاتمه یافت.

هفته نهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: یورگن لوکادیا (دقیقه ۱۸، برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی)

اخطار: حامد لک (دقیقه ۲۶، از مس رفسنجان) - وحید امیری (دقیقه ۲۹، از پرسپولیس) - جفرسون سیلوا (دقیقه ۸۰، از مس رفسنجان)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (دقیقه ۸۵- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، کمال کامیابی نیا، سعید صادقی (دقیقه ۹۰- فرشاد فرجی)، سروش رفیعی (دقیقه ۷۰- محمد عمری)، مهدی ترابی (دقیقه ۷۰- امید عالیشاه)، یورگن لوکادیا (دقیقه ۸۵- شیخ دیاباته)

سرمربی: یحیی گل محمدی

مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، فراز امامعلی (دقیقه ۶۴- گادوین منشأ)، میثم تیموری (دقیقه ۷۵- مهدی ترکمان)، حسن جعفری (دقیقه ۶۴- محمد حسین کریم‌زاده)، فرشید باقری، محسن آذرباد (دقیقه ۷۵- مهدی محبی)، سید مهدی حسینی (دقیقه ۸۶- مهرداد رضایی)، جفرسون سیلوا، لوسیانو پری را

سرمربی: محمد ربیعی

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

میزبان طوفانی مسابقه را آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو حمله خطرناک را روی دروازه حریف خلق کرد. مس با گذشت زمان جلوتر آمد اما در دقیقه ۱۷، اشتباه رامتین سلیمان زاده، یک پنالتی را تقدیم پرسپولیسی‌ها کرد تا لوکادیا خیلی زود سرخ‌ها را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان ربیعی سعی در جبران گل خورده داشتند ولی بی‌دقتی‌ها و ضعف آن‌ها در پخش توپ، مانع از خلق حملات خطرناک از سوی مس شد تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شوند.

نیمه دوم متعادل آغاز شد و دو تیم محتاطانه اهداف خود را پیش بردند. در اواسط این نیمه، مسی‌ها بیشتر توپ و میدان را مال خود کرده بودند اما در خلق حملات ناکام بودند. در اواخر بازی فشار حملات سفیدپوشان رفسنجانی افزایش یافت و حلقه محاصره را بر پرسپولیس تنگ کردند ولی نتیجه‌ای را برای آن‌ها در بر نداشت.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (یورگن لوکادیا، دقیقه ۱۸) - لوکادیا پنالتی را خلاف جهت حرکت لک، به سمت راست دروازه فرستاد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- سروش رفیعی حرکت تکنیکی درون محوطه مس ضربه خود را به سمت دروازه روانه کرد که لک آن را دفع کند.

دقیقه ۶۲- ضربه سر فراز امامعلی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸- حرکت تیمی مس رفسنجان با پاس ترکمان به شیمبا در محوطه شلوغ پرسپولیس، او را صاحب توپ کرد و پری را با چرخش بغل پا خود را به سمت دروازه بی راوند زد که با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹- شوت رضایی از فاصله دور را بیرانوند درازکش در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+۹۰- خروج اشتباه بیرانوند و دو دفع ناقص او، توپ را روی پا شیمبا در جلو دروازه خالی از دروازبان پرسپولیس انداخت که شوت او پس از برخورد به پورعلی‌گنجی راهی کرنر شد. مسی‌ها در این صحنه اعتقاد به هند و خطا پنالتی داشتند.

نکات ویژه:

* در هجدهمین دقیقه روی کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها، سلیمان زاده با دست توپ را در محوطه دور کرد تا ناظمی با تشخیص خطا هند، نقطه پنالتی را نشان دهد.

* شیخ دیاباته از دقیقه ۸۵ برای نخستین بار با پیراهن پرسپولیس پا به میدان گذاشت.

کد خبر 611815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.