بازیگر پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی محمد صادقی، ازدواج و همسر

محمد صادقی بازیگر تلویزیون و تئاتر است که در ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۲ به دنیا آمد. وی در سریال های افرا، بی همگان، مانکن و در مه بخوان بازی کرده است.

به گزارش ایمنا، این بازیگر در دوران کودکی، پسری بازیگوش بود اما اکنون به یک فرد کم حرف تبدیل شده است. او به ورزش تکواندو علاقه مند است. بنابراین زمانی که ده ساله بود وارد این رشته شد. سپس به عضویت تیم سایپا درآمد و این رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال کرد. وی به جواد عزتی، هوتن شکیبا و شهاب حسینی علاقه مند است. وی علاوه بر تکواندو به ورزش‌های فوتبال و کوهنوردی نیز علاقه دارد.

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی در بیست و دومین روز از فروردین ماه ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. او بازیگر تلویزیون و تئاتر ایران است و تاکنون در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرده است.

تحصیلات محمد صادقی

صادقی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی است.

بازیگر پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی محمد صادقی، ازدواج و همسر

خانواده محمد صادقی

اصالت خانوادگی محمد صادقی به شمال کشور و شهر مازندران برمی‌گردد. وی زمانی که ۷ ساله بود، پدرش را از دست داد. مادر محمد شاغل است. وی قبلاً سرپرستار یکی از بیمارستان‌های دانشگاه شهید بهشتی است ولی در حال حاضر بازنشسته است. پدر او اهل بابل و مادرش آملی است.

ازدواج و همسر محمد صادقی

محمد صادقی در حال حاضر مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

فعالیت هنری محمد صادقی

محمد صادقی از زمانی که دانشجو بود، به نمایش‌های گروهی دانشگاه رفت و زمانی که تحصیلاتش به پایان رسید، با گذراندن دوره‌های بازیگری در کلاس‌های آزاد، به صورت حرفه‌ای به صحنه تئاتر وارد شد. این بازیگر جوان در تئاترهای مفیستو، در مه بخوان و آمادئوس بازی کرده است. وی سابقه بازی در کنار بازیگرانی همچون مهدی سلطانی، بهاره رهنما، الهام پاوه نژاد و رحیم نوروزی را در نمایش شاه لیر در کارنامه هنری خود دارد. صادقی توسط حسین سهلی زاده به بازی در سریال مانکن دعوت شد تا نخستین حضور خود مقابل دوربین را تجربه کند. سپس به سریال افرا دعوت شد تا عهده دار نقش پیمان باشد. سریال افرا ساخته بهرنگ توفیقی است. محمد پس از این سریال به سریال بی همگان پیوست تا دوباره در کنار بهرنگ توفیقی فعالیت کند.

محمد صادقی در سریال مانکن

سریال مانکن در سال ۱۳۹۷ توسط حسین سهیلی زاده ساخته شد. صادقی در این سریال نقش آبتین را بازی کرد. سریال مانکن داستان زندگی پسری به نام کاوه را نشان می‌دهد که به علت بدهی مالی زیاد پدرش مجبور می‌شود با دختر عموی پدرش ازدواج کند. بنابراین از عشق خود به نام همتا دست می‌کشد. در این سریال فردی به نام اخگر مشکلات زیادی را برای کاوه و همتا ایجاد می‌کند که در ادامه برادر اخگر یعنی آبتین دلبسته همتا می‌شود. صادقی در این سریال در کنار بازیگرانی مثل محمدرضا فروتن، امیرحسین آرمان، مریلا زارعی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، فرزاد فرزین و نازنین بیاتی مقابل دوربین قرار گرفت. مانکن از طریق نمایش خانگی پخش شد. بازی محمد در سریال مانکن باعث شد که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

محمد صادقی در سریال افرا

سریال افرا ساخته بهرنگ توفیقی است که در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال داستان محیط بانی به نام مسعود را نشان می‌دهد که با اصرارهای زیاد پدرش با دختر عموی خود ازدواج کرده است این در حالی است که پسر دیگری به خواهر مسعود علاقه مند است. صادقی در این سریال نقش مسعود را به عهده دارد. وی در کنار بازیگرانی همچون پژمان بازغی، اسماعیل محرابی، مهدی سلطانی، روزبه حصاری، فریبا متخصص، پیام دهکردی و مینا وحید مقابل دوربین قرار گرفته است.

بازیگر پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی محمد صادقی، ازدواج و همسر

محمد صادقی در سریال بی همگان

کارگردان سریال بی همگان بهرنگ توفیقی است. این سریال به تهیه کنندگی مهران مهام ساخته شده است. داستان سریال بی همگان در مورد پسری است که زندانی است و پس از اینکه از زندان آزاد می‌شود، تلاش می‌کند تا سال‌های از دست رفته خود را جبران کند اما در ادامه اتفاقاتی برای او می‌افتد. امیرعلی در این سریال عاشق دختری به نام الناز می‌شود اما زمانی که به زندان می‌رود همه چیز به هم می‌خورد. صادقی در سریال بی همگان در کنار بازیگرانی همچون سمیرا حسن پور، کاوه خداشناس، مهدی سلطانی، زهره فکور صبور، سپند امیر سلیمانی و افسانه ناصری به ایفای نقش پرداخته است.

سریال‌های محمد صادقی

افرا ۱۴۰۰
بی همگان ۱۴۰۱

مجموعه‌های نمایش خانگی محمد صادقی

مانکن ۱۳۹۷

تئاترهای محمد صادقی

نمایش آمادئوس ۱۳۹۷
نمایش شاه لیر ۱۳۹۷
نمایش مفیستو ۱۳۹۶
در مه بخوان ۱۳۹۶
کد خبر 611812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.