عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ مهرماه

در این بسته خبری از نصب سیستم روپوش سطل‌های زباله شهری در بروجرد تا اضافه شدن ۱۶ اتوبوس به ناوگان شهری شهرکرد و ازدیاد سگ‌های ولگرد در سی‌سخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توسعه خدمات شهرداری‌ها، افزایش امید و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

مهدی صباغی، شهردار قزوین با بیان اینکه حل مشکلات شهر با تعامل و همدلی مجموعه مدیریت شهری امکان پذیر است، گفت: توسعه خدمات شهرداری‌ها بدون شک افزایش امید و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

رونق بازار رفسنجان با بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان یکی از اهداف بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب را رونق دادن به بازار قدیم رفسنجان عنوان کرد.

احداث پیاده‌راه چهارراه میدان الی تا میدان شهرداری گرگان

شهرام شاکری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان از احداث پیاده‌راه در حد فاصل چهارراه میدان الی و میدان شهرداری در صورت تأمین اعتبار خبر داد.

نصب سیستم روپوش سطل‌های زباله شهری در بروجرد

شهاب شعبان، سرپرست سازمان پسماند شهرداری بروجرد گفت: سیستم روپوش سطل‌های زباله که همانند یک روپوش بر روی مخازن زباله قرار می‌گیرد، در سطح معابر شهر بروجرد اجرا شد.

ازدیاد سگ‌های ولگرد به واسطه پسماند شهری در شهر سی سخت

صیادی شهردار سی سخت گفت: برای ساماندهی سگ‌های ولگرد در سطح شهر سی سخت، کارگروهی با حضور نماینده انجمن از حیوانات تشکیل شد و مقرر شد این موضوع ساماندهی شود ولی تا کنون محقق نشده است.

اضافه شدن ۱۶ اتوبوس به ناوگان شهری شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۱۶ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و به زودی وارد شهر می‌شود، گفت: قیمت هر کدام از این اتوبوس‌ها ۱۲ میلیون تومان است که برای کل ۲۰ دستگاه حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

خرید دستگاه جدید تولید قطعات بتنی در سازمان عمران شهرداری رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از خرید یک دستگاه جدید تولید انواع قطعات بتنی خبر داد و گفت: دستگاه «پاکت‌دار سه‌کاره» می‌تواند در یک شیفت کاری روزانه حداقل ۷۰۰۰ هزار قطعه بلوک یا ۲۵۰۰ قطعه جدول یا کانیو و یا ۱۵۰۰ قطعه فلاور باکس تولید کند.

تسریع در روند احداث کمربندی شرقی دوم بابل

مهدی کیانی، شهردار بابل از تسریع در روند احداث کمربندی شرقی دوم این شهر خبر داد.

کد خبر 611799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.