اکسپریا یک مارک پنج با قیمت مناسب عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اکسپریا یک مارک پنج احتمالاً با دوربین سلفی دوگانه و قیمت کمتر از مارک چهار عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در صورتی که شرکت سونی به سنت‌های چند سال اخیر پایبند باشد در ماه‌های آینده با فرارسیدن سال ۲۰۲۳ جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود یعنی اکسپریا وان مارک پنج را رونمایی می‌کند.

پیش از این گفته شده بود که اکسپریا وان جدید در بالای نمایشگر خود و در داخل حاشیه دستگاه، سوراخ‌های بسیار کوچک برای دوربین‌های سلفی خواهد داشت. ظاهراً افزایش تعداد دوربین‌هایی جلویی که توسط افشاگر ویبو مطرح شده است به همین موضوع اشاره می‌کند. در همین حین ممکن است شایعه جدید به استفاده از دوربین سلفی دوگانه با طراحی مرسوم در اکسپریا یک مارک پنج اشاره داشته باشد. نسل فعلی اکسپریا وان دوربین پشتی سه‌گانه دارد و ممکن است سونی در نسل جدید از دو دوربین با حسگر پروضوح‌تر استفاده کند.

افشاگر دیگری نیز اعلام کرده است که شرکت سونی احتمالاً قیمت گوشی‌های پرچم‌دار خود را در نسل جدید پایین می‌آورد. این افشاگر اعلام کرده است که عوامل مختلف دست‌به‌دست هم می‌دهند و به سونی کمک می‌کنند که قیمت نهایی اکسپریا یک مارک پنج را کمتر از نسل قبل تعیین کند. نسل فعلی اکسپریا وان با قیمت هنگفت ۱۶۰۰ دلار در دسترس قرار دارد؛ گوشی‌های این سری به طور کلی دستگاه‌های گران قیمتی بوده‌اند.

کد خبر 611735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.