مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۰ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر کشف جسد یک زن در سطل زباله، جنایت هولناک قاتلان اجاره‌ای، قتل پدرخوانده توسط دختر جوان، قتل یک جوان به خاطر متلک‌پرانی و مثله کردن همسر به خاطر وسواس را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ به شرح ذیل است:

حوالی ساعت ۱۹ مأموران پاکبان شهرداری طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از کشف یک جسد در داخل کاور در یکی از سطل‌های مکانیزه خبر دادند. با حضور مأموران و قاضی کشیک در محل کشف جسد مشخص می‌شود جسد متعلق به یک زن میانسال است که داخل یک کاور بسته‌بندی شده، قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در ردزنی پرونده مرد ۳۶ ساله‌ای که از سیزدهم مهر گم شده بود، به سرنخ‌هایی از وقوع جنایت رسیدند و به این ترتیب این پرونده روی میز کارآگاهان دایره قتل عمد قرار گرفت. طولی نکشید که دستور ویژه سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای پیگیری سریع سرنخ‌های موجود بر اهمیت موضوع افزود.

بیشتر بخوانید

دقایق اولیه بامداد روز گذشته زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر وقوع یک جنایت، وی را به منطقه گلشهر کشاند. بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که دو جوان به دلیل اختلافات و کینه‌های قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند و سجاد که یکی از مصدومان در بیمارستان بود، جان خود را از دست داده است و دیگری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد، تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده فرزندکشی با ضربات قیچی از اواخر مرداد سال گذشته با تماس فردی که مدعی بود از خانه همسایه‌شان در منطقه پیروزی بوی تعفن می‌آید آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران کلانتری شهدا گفت: من مدیر یک مجتمع مسکونی هستم چند روزی است که از خانه واحد طبقه اول بوی بسیار بدی می‌آید به طوری که سایر همسایه‌ها معترض شدند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه چهار ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید

بامداد بیست‌ونهم تیر ماه به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر رسید که زنی میانسال در خانه‌اش به قتل رسیده است. مقتول زنی بود ۵۰ ساله که پس از قتل جسدش مثله شده و نخستین فردی که با جسد مواجه شده بود، یکی از فرزندان وی بود.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از روز یکشنبه نهم آبان ماه سال ۱۴۰۰ در دستور کار پلیس آگاهی تبریز قرار گرفت. عصر روز یکشنبه بود که گزارش قتل وحشتناک دختری جوان در خیابان تربیت تبریز به کارآگاهان مخابره و آنان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف رمز و راز این جنایت هولناک عازم محل جنایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید

اوایل مرداد سال ۸۹ مرد چوپانی در تماس با پلیس گفت: هر روز صبح گوسفندانم را برای چرا به منطقه حصارک کرج می‌بردم امروز در کنار کانال آب با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدم و در کنارش هم موتورسیکلتی افتاده بود. وقتی به چهره جسد دقت کردم متوجه شدم برادرزاده‌ام اکبر است.

بیشتر بخوانید

این حادثه اواسط سال ۹۴ در یکی از محله‌های بندرعباس اتفاق افتاد. عصر آن روز پسری ۲۴ ساله با تعدادی از دوستانش مشروبات الکلی مصرف کرده و از حالت طبیعی خارج بود. آنها سر و صدای زیادی راه انداخته بودند و آرامش از همسایه‌ها سلب شده بود. در این شرایط بود که پسر جوان چاقویی به دست گرفته و با دوستانش درگیر شد.

بیشتر بخوانید

در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت سه ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

پنجم مهرماه امسال درگیری در محله کمیل تهران منجر به قتل یک جوان شد. بلافاصله ساسان غلامی باز پرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در بررسی‌ها مشخص شد در جریان درگیری متهم به قتل با شیشه شکسته شده ضرباتی به مقتول وارد کرده بود که کارآگاهان با توجه به شناسایی عامل جنایت خیلی زود و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل جوان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 611670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.