وحدت رویه در بحث‌های رسانه‌ای شهرداری‌ها ایجاد می‌شود

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: به دنبال این هستیم تا با ایجاد یک وحدت رویه در بحث‌های رسانه‌ای شهرداری‌ها، به گونه‌ای عمل شود که اقدامات شهرداری‌ها شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان متولیان در حاشیه نشست سی‌امین کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که امروز میزبانی شهرداری شهر جهانی یزد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران و رسانه‌های استان یزد در خصوص با اشاره به اهداف تشکیل مجمع و نشست کمیته‌های روابط عمومی‌ها، ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلانشهرهای ایران اظهار کرد: در این نشست در خصوص ایجاد وحدت رویه در بحث‌های رسانه‌ای شهرداران کلانشهرهای ایران بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: شهرداری‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای معرفی خدمات خود به مردم استفاده کنند و از طریق تریبون رسانه‌ها اقدامات انجام شده و خدماتی که برای مردم فراهم شده است را به نحو احسن به اطلاع مردم و شهروندان برسانند.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با تأکید بر اهمیت وحدت رویه در اطلاع‌رسانی اقدامات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص خاطرنشان کرد: لازم است به نحوی عمل شود که مجموعه‌های شهری بتوانند شهرداری‌ها را در یک اتاق شیشه‌ای برای مردم قرار دهند و از این طریق شفافیت در مسائل ایجاد می‌شود.

متولیان گفت: کسب این هدف سبب می‌شود مردم از اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری مطلع شوند و در جریان مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط خادمان خود در حوزه مدیریت شهری قرار بگیرند.

کد خبر 611660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.