لزوم به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در صدور اسناد اراضی کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تسریع صدور سند برای اراضی کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دولتی است و در این راستا در زمینه حریم رود، جاده، قوانین مربوط به وقف و همکاری‌های مناسبی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و باید بیشتر تقویت شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی‌نژاد» در جلسه قرارگاه صدور اسناد زراعی، با اشاره به صدور سند تک‌برگ برای یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام اراضی کشاورزی ایران سنددار شود.

وی افزود: تسریع صدور سند برای اراضی کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دولتی است و در این راستا در زمینه حریم رود، جاده، قوانین مربوط به وقف و همکاری‌های مناسبی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و باید بیشتر تقویت شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: صدور سند برای اراضی کشاورزی از جمله مهم‌ترین پیش‌نیازهای اقتصادی شدن کشاورزی محسوب می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات مالی کشاورزان با صدور سند تک برگ کشاورزی قابل حل است.

ساداتی‌نژاد گفت: معتقدیم کشاورزی می‌تواند، محور رشد و توسعه اقتصادی کشور باشد. با توجه به اهمیت موضوع تمام ظرفیت‌های وزارتخانه باید در راستای حل مشکلات بخش صدور اسناد کشاورزی به کار گرفته شود.

کد خبر 611564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.