روابط عمومی‌ها نقش اساسی در تحقق جهاد تبیین دارند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ضرورت توجه مدیران به تقویت روابط‌عمومی‌ها، گفت: روابط عمومی‌ها در تحقق جهاد تبیین نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _بیستم مهرماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مدیران روابط عمومی‌های کلانشهرهای کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط‌عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح می‌توانند ایفا کنند.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی ما اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست است، در جریانات اخیر کشور نیز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها برای آگاهی‌بخشی به مردم نقش اصلی را بر عهده دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: روابط‌عمومی‌ها باید هر اقدام و فعالیتی که در دستگاه‌های اداری انجام می‌شود به مردم اطلاع‌رسانی کنند، همچنین برخی مشکلات دستگاه‌ها نیز اگر اطلاع‌رسانی شود مردم می‌توانند با طرح راهکار به رفع آن مشکلات کمک کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط بین مردم و مسئولان برقرار می‌کند تا پیام‌ها به صورت روشن و شفاف در راستای اطلاع‌رسانی رد و بدل شود.

سیفی خاطرنشان کرد: امروزه روابط‌عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نخواهد یافت.

کد خبر 611507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.