لزوم رفع ابهامات جدول تعرفه تابلوهای تبلیغاتی شهر یزد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد گفت: اصلاحاتی در زمینه جدول تعرفه و خوشه‌بندی تابلوهای تبلیغاتی شهر یزد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _ چهارشنبه بیستم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: در بحث واگذاری تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر یزد که مقرر شد بخشی از آن در اختیار سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قرار گیرد، سوالات و ابهاماتی وجود داشت.

وی ادامه داد: با توجه به همین سوالات مقرر شد نشستی مشترک با حضور کمیسیون تلفیق و فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد تشکیل شود و با حضور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد، مباحث مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: پس از تشکیل این نشست مقرر شد که خوشه‌بندی لازم در ارتباط با تعرفه تابلوهای تبلیغاتی انجام گیرد تا برای تابلوهای جدید سطح شهر نیز از آن استفاده شود.

وی اضافه کرد: دومین مورد اصلاحی در این نشست مربوط به فایل تعرفه اجاره‌بها بود که مقرر شد، اصلاحات تعیین تعرفه تابلوها و درج مشخصات محاسبه به صورت دقیقه مطرح شود.

وی تاکید کرد: در بررسی روند تابلوها مقرر شده بود که از نظرات کارشناسان رسمی دادگستری و کانون مرتبط با تابلوها بهره‌گیری کنیم و این اصلاحیه به صورت کامل با کار کارشناسی انجام شده است.

کد خبر 611495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.