شهید همدانی الگوی مقاومت و کار جهادی بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید همدانی در فرماندهی و مدیریت، نبوغ و توانمندی بسیار بالایی داشت و در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور تأثیرگذار بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در دیدار با خانواده شهید حاج‌حسین همدانی، با اشاره به مجاهدت‌های این شهید گران‌قدر اظهار کرد: شهید همدانی در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود بروز داد و پس از جنگ تحمیلی نیز برای مجاهدت در راه اسلام لحظه‌ای درنگ نکرد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: شهید همدانی در فرماندهی و مدیریت، نبوغ و توانمندی بسیار بالایی داشت و در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور تأثیرگذار بود؛ ضمن اینکه در مبارزه با دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران از جمله رژیم صهیونیستی لحظه‌ای تردید به خود راه نداد و به همین سبب فتنه‌گران از ایشان کینه عمیقی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار سالروز شهادت شهید همدانی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار با همراهی شهید قاسم سلیمانی در حماسه پیروزی بر داعش نقش برجسته‌ای داشت و همواره مورد احترام و تکریم مردم عزیز کشورمان بوده است. شهید همدانی الگوی مقاومت و کار جهادی بود و برای خدمت به کشور و مردم خستگی‌ناپذیر بود و وجود امنیت در کشور حاصل مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی شهید همدانی‌ها است.

قاضی‌زاده‌هاشمی در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده سردار شهید همدانی برخی از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات ایثارگران از جمله تأمین مسکن را تشریح کرد.

خانواده شهید همدانی نیز در این دیدار با تشکر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تلاش همه‌جانبه برای حل مسائل و دغدغه‌های ایثارگران تأکید کردند.

کد خبر 611275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.