رفتار ما با همه یکسان‌ است!

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی درخصوص شکایت باشگاه استقلال نسبت به رای این کمیته در رابطه با «ریکاردو ساپینتو» واکنش نشان داد و تاکید کرد که اجرای قانون برای همه یکسان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و این رقابت با نتیجه دو بر یک به نفع آبی‌پوشان به اتمام رسید. در پایان وقت قانونی مسابقه امیر عرب‌براقی، داور این رقابت به نفع استقلال تهران اعلام پنالتی کرد. اگرچه تصمیم عرب‌براقی منجر به پیروزی آبی‌ها در این دیدار شد، اما ساپینتو پس از اعلام پنالتی با درگیری‌های کنار زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

پس از حواشی این دیدار کمیته انضباطی رأی خود را درخصوص سرمربی پر حاشیه استقلال را اعلام کرد تا این سرمربی پرتغالی با در نظر گرفتن یک جلسه محرومیت تعلیقی، محکوم به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت قطعی باشد. اعتراض مدیریت باشگاه استقلال نسبت به رأی صادره کمیته انضباطی، واکنش ابوالفضل حسن زاده رئیس این کمیته را به همراه داشت.

وی درباره رأی سرمربی استقلال اظهار کرد: دو سال پیش قلعه‌نویی را ۳۵۰ میلیون تومان جریمه کردیم. قانون این اختیار را به کمیته انضباطی داده که برای هر تخلف شخص تا سقف ۳۵۰ میلیون و تخلف هر باشگاه ۷۰۰ میلیون جریمه در نظر گرفته شود. این میزان برای لیگ برتر است و برای لیگ‌های پایین‌تر کمتر هم می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: در پرونده قبلی ساپینتو که مربوط به دیدار با ملوان است، این سرمربی را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه کردیم؛ معیار ما برای تمامی افراد یکسان است و مطابق با قانون عمل می‌کنیم.

وی درخصوص محرومیت سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با ساپینتو برگزار کردیم و این سرمربی به خوبی توجیه شد؛ در رابطه با مقررات انضباطی توضیحاتی برای او ارائه دادیم و فکر می‌کنم از بازی‌های بعدی کمتر شاهد این گونه رفتارها باشیم. لازم به ذکر است که ساپینتو توضیحات لازم را داد اما درهرحال باید مطابق با قانون عمل می‌کردیم.

کد خبر 611247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.