توجه به مناطق کمتر برخوردار یزد در بازپیرایی بوستان‌ها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از توجه ویژه شهرداری این کلان‌شهر به مناطق کمتربرخوردار شهر در بازپیرایی بوستان‌ها خبر داد.

محمدحسن منصوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ایجاد فضاهای تفریحی و رفاهی برای شهروندان یکی از موضوعاتی است که در شهرداری یزد به صورت جدی مورد توجه است، اظهار کرد: بسیاری از بوستان‌ها و فضاهای تفریحی شهر یزد به دلیل اینکه مدت زمان زیادی که از اجرای آن می‌گذرد، نیازمند بازپیرایی و بهبود وضعیت چه به لحاظ ظاهری و چه در ارتباط با تجهیزات و امکانات است، از این‌رو بازپیرایی بعضی بوستان‌های شهر یزد از ابتدای دوره جدید مدیریت شهرداری این کلان‌شهر در دستور کار قرار گرفت و طی یک سال گذشته با جدیت دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهمی که در ارتباط با بازپیرایی بوستان‌ها مورد توجه است، انتخاب محل‌ها در نقاط مختلف شهر است و توجه به نقاط کمتر برخوردار شهر در این انتخاب مورد توجه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: بسیاری از مناطق کمتر برخوردار شهر به لحاظ کمی و کیفی با مشکل جدی در حوزه فضای سبز شهری و بوستان‌ها روبه‌رو است، اما با بازپیرایی صورت گرفته در این مناطق، علاوه بر اینکه تا حدودی شاهد افزایش فضای بوستان‌ها بودیم، بوستان‌ها به لحاظ ظاهری نیز وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان رضایت خود را از این اقدام شهرداری یزد اعلام کردند، گفت: بازپیرایی بوستان‌های سطح شهر یزد همچنان در دستور کار است و بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صورت گرفته ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 611171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.