حفاظ‌کشی و نصب سیستم‌های گرمایشی در باغ پرندگان زرند

شهردار زرند گفت: عملیات حفاظ‌کشی و نصب سیستم‌های گرمایشی باغ پرندگان بوستان شهدای شهر انجام شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای مصون ماندن پرندگان از سرمای پاییز و زمستان، عملیات نصب حفاظ‌های پلاستیکی و راه‌اندازی سیستم گرمایشی باغ پرندگان را توسط نیروهای سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری به انجام رسانده است.

وی با اشاره به عملیات ساماندهی کوچه شهید عربزاده به متراژ ۶۴۰۰ مترمربع در قالب شن‌ریزی، خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، افزود: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری زیرسازی و جدول‌گذاری معابر خاکی با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری و آسایش شهروندان است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: بهسازی معابر مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر از اولویت‌های شهرداری است، اقدامات عمرانی در محلات بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شود و درصدد هستیم با تسریع در عملیات‌های عمرانی شاهد رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

ضیاء‌الدینی با اشاره به اجرای عملیات هرس فرم درختان همیشه سبز سطح شهر به منظور زیباسازی و تحریک درختان جهت شاخه‌بری و جوان‌سازی، تاکید کرد: نگهداری درختان سطح شهر و هرس به موقع در راستای زیباسازی نما و منظر شهر و آراستگی درختان هر سال در چند نوبت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کوتاه کردن ارتفاع درختان و جوان‌سازی درختان کهنسال، حذف شاخه‌های فرسوده، ایجاد تعادل بین شاخه و ریشه و حذف شاخه‌های مزاحم از دیگر اهداف طرح است که موجب افزایش طول عمر درختان، کاهش آفات و بیماری، ایجاد شرایط مطلوب برای نفوذ نور و هوای کافی به داخل درختان می‌شود.

کد خبر 611105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.