نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی

اگر بازنشسته تامین اجتماعی هستید و از بابت دریافت فیش حقوقی نگرانی دارید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید چرا که قصد داریم راهنمای دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با استفاده از کد ملی را ارائه دهیم.

همانطور که می‌دانید در کشور ایران سه قشر بازنشسته وجود دارد که از جمله می‌توان به بازنشسته تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و بازنشسته لشکری اشاره کرد.

پر واضح است که بازنشسته تامین اجتماعی کسی است که بیمه‌ی شده‌ی این سازمان است و حق بیمه‌ی ۳۰ ساله‌اش را به تامین اجتماعی پرداخت کرده است. به طور کلی نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با دیگر اقشار بازنشسته از طریق اینترنت متفاوت است و ما قصد داریم در این مقاله راهنمای جامعی برای این منظور برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی

حتماً می‌دانید که بازنشستگان تامین اجتماعی برای اینکه بتوانند فیش حقوقی‌شان را از طریق اینترنت دریافت کنند، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. در واقع برای این منظور کافی است که به سایت تامین اجتماعی بروید و در سایت ثبت نام کنید تا نام کاربری و رمز عبور به شما عزیزان تعلق بگیرد. حال پس از دریافت این دو مورد به سراغ آموزش دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می‌رویم که انجام مراحل زیر الزامی است:

- ابتدا به سایت تامین اجتماعی مراجعه نمایید.

- سپس به بخش میز خدمت که در قسمت پایینی این سایت قرار دارد رفته و بر روی گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید.

- صفحه‌ی بعدی نمایش داده شده با عنوان خدمات غیرحضوری مرتبط با مستمری بگیران است که باید در این صفحه گزینه مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران انتخاب نمایید.

- در صفحه‌ی بعدی از شما بازنشسته‌ی گرامی، درخواست نام کاربری (کدملی) و رمز عبور می‌شود که باید این موارد را در کادرهای مربوطه درج کرده و سپس بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

- اگر اطلاعات وارد شده کاملاً صحیح باشد، با صفحه‌ای روبرو می‌شوید که اطلاعات شناسنامه‌ای شما ثبت شده است. حال باید با استفاده از بخش جستجو، گزینه‌های مربوط به سال، ماه و نوع پرداخت را مشخص کنید. گزینه مربوط به نوع پرداخت را نیز بر روی پرداخت ماهانه قرار دهید.

- سپس با فشردن گزینه جستجو فیش حقوقی‌تان نمایش داده می‌شود.

نکات مهم در خصوص دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حال با که شرایط دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آشنا شده‌اید اجازه دهید به نکات مختصری در این خصوص نیز اشاره کنیم که ممکن است در زمان دریافت اطلاعات فیش حقوقی به کارتان بیاید:

- اگر با مشکل مرورگر به جهت دریافت فیش حقوقی مواجه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که حتماً مرورگرتان به نسخه‌ی آخر آپدیت شده باشد. ضمناً مرورگر کروم نیز جوابگو است و به طور کلی این دو مرورگر مراحل دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بدون مشکل پیش می‌برند.

- توجه داشته باشید که برای بررسی فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با استفاده از کد ملی، باید از قبل در سایت تامین اجتماعی عضو شده باشید و نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده باشید. (ثبت نام در این سایت بدون دردسر انجام خواهد شد).

- توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نامی‌تان را در اختیار افراد غیر قرار ندهید چرا که هر گونه سواستفاده از اطلاعات‌تان، صرفاً شخص شما را دچار مشکل می‌کند. ضمناً توجه داشته باشید که پس از استفاده از سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی، حتماً با کلیک بر روی گزینه خروج، از سامانه خارج شوید.

- هیچ وب‌سایت دیگری جز سایت تامین اجتماعی خدمات دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را ارائه نمی‌دهد. لذا توجه داشته باشید که برای این منظور به هیچ عنوان وارد سایت‌هایی که احیاناً از طرف دیگران معرفی می‌شوند، نشوید.

برای خواندن اخبار بازنشستگان و اخبار اقتصادی به خبرجو۲۴ مراجعه کنید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان بازنشسته تامین اجتماعی را با روش دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آشنا کنیم. البته اگر چه این روش به ساده‌ترین طریق ممکن امکان‌پذیر است و پیچیدگی خاصی ندارد اما احتمالاً شما که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، از نحوه دریافت این اطلاعات آگاهی کامل نداشته‌اید. به طور کلی همانطور که در این مقاله عنوان کردیم، برای اینکه بدون کمترین دردسر به دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بپردازید، کافی است که در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کرده و سپس با استفاده از کد ملی و رمز عبور وارد سامانه فیش حقوقی شوید. ضمناً ممکن است در ساعت‌های خاصی سایت تامین اجتماعی به دلیل هجوم بازنشستگان به جهت دریافت فیش حقوقی با کندی مواجه شود که در این صورت بهترین کار این است که در ساعات دیگر به سایت مراجعه نمایید.

ضمناً گفتنی است که اگر در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید و یا قصد دارید از دیگر روش‌ها به فیش حقوقی‌تان دسترسی داشته باشید، توصیه می‌کنیم با مراجعه به سایت خبرجو۲۴ اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.

کد خبر 611096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی دامنی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 2
    خوب
  • عبدالرضامحمدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 2
    فیش حقوق مهرماه
  • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 0
    خوب
  • زهرا عربعلي اصل زنجاني IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 3
    فیش حقوقی
  • محمد جواد عطاریان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    خیلی خوب
  • لطف الله خلج IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    فیش‌ حقوق مهرماه
  • فاطمه کریمی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    بد
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 1
    با سلام من هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم فیش حقوقم مشاهده کنم ممنونم راهنمای بفرمایید