سیرجانی‌ها به‌دنبال حفظ صدرنشینی/مدافع عنوان قهرمانی بدون پیروزی!

هفته سوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _بیستم مهرماه_ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _بیستم مهرماه_ با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

تیم والیبال شهداب که با یک امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد به مصاف تیم رده سیزدهمی شهرداری گنبد می‌رود. یزدی‌ها در دو هفته گذشته این مسابقات مغلوب هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان شدند و این هفته امیدوارند در بازی خانگی موفق به کسب نخستین برد خود در این رقابت‌ها شوند. شهرداری گنبد که با یک شکست در هفته دوم و بدون امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد، به‌دنبال یادآوری اعتبار والیبال شهر خود است. دیدار گنبدی در هفته نخست برگزار نشد و شاگردان رامین بابایی این هفته دومین مسابقه خود در لیگ برتر را انجام خواهند داد.

تیم والیبال سایپا روی‌درروی پیکان قرار می‌گیرد که نارنجی‌پوشان با یک امتیاز در رده دهم و پیکانی‌ها با شش امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم شش عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد.

تیم والیبال پاس گرگان مقابل هورسان رامسر به میدان می‌رود. گرگانی‌ها با ۳ امتیاز در رده پنجم و هورسان با ۶ امتیاز در رده سوم جدول جای دارند. هورسان برای حفظ جایگاه خود باید در بازی خارج از خانه فاتح میدان باشند. هورسانی‌ها برای این مسابقه درخواست استفاده از ویدئوچک دادند و فدراسیون نیز با این درخواست موافقت کرده. پاس گرگان هم برای پیروزی در این بازی خانگی برنامه‌ریزی کرده است.

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان که با دو امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد میزبان فولاد سیرجان صدرنشین است. شاگردان آرش صادقیانی در هفته دوم به دلیل مخالفت شورای تأمین بازی نکردند و چهارشنبه برای دومین بار در لیگ برتر امسال به میدان می‌روند. فولاد سیرجان در صورت شکست در این هفته صدر جدول را از دست خواهد داد.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان میهمان لبنیات هراز آمل است. گیتی با سه امتیاز در رده ششم و لبنیات هراز آمل با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارند. برد در این مسابقه اهمیت خاصی برای دو تیم خواهد داشت تا جایگاه خود را تثبیت کنند یا شاهد صعود در جدول باشند.

تیم والیبال مس رفسنجان که در قعر جدول قرار دارد به مصاف تیم رده یازدهمی شهرداری ارومیه می‌رود. دو تیم در این مسابقه برای نخستین برد خود به میدان می‌روند.

تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان مقابل ایفاسرام اردکان حاضر می‌شود. نیان الکترونیک در رده دوازدهم و ایفاسرام در رده هشتم جدول جای دارند. دو تیم نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

۱- پاس گرگان – هورسان رامسر

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

۲- راه‌یاب ملل مریوان – فولاد سیرجان ایرانیان

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶

۳- نیان الکترونیک خراسان – ایفاسرام اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶

۴- سایپا تهران – پیکان تهران

یزد، سالن شاهدیه، ساعت ۱۶

۵- شهداب یزد – شهرداری گنبد

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

۶- مس رفسنجان – شهرداری ارومیه

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

۷- لبنیات هراز آمل – گیتی‌پسند اصفهان

کد خبر 611027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.