نیروی انتظامی در مسئله حجاب به صورت ویژه مظلوم واقع شد 

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: در مسئله حجاب دستگاه‌های مختلفی مسئولیت برعهده دارند ولی متأسفانه نیروی انتظامی به صورت ویژه مظلوم واقع شد و بسیاری از دستگاه‌هایی که مسئولیت‌هایی برعهده داشتند، نه تنها کاری نکردند حتی مسئولیت را هم قبول نکردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی اظهار کرد: هر شخصی در جامعه اسلامی و دینی وظایفی بر عهده دارد که باید نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشد؛ یکی از این مسئولیت‌ها در ارتباط با فتنه‌هایی است که در طول زندگی هر جامعه‌ای به وجود می‌آید.

وی افزود: با نگاه به حوادث و ناامنی‌های اخیر، این حوادث هر چند مدت یک مرتبه رخ می‌دهد و به همین دلیل ما باید چشمان خود را باز کنیم و نسبت به آن توجه، شناخت و بصیرت مناسب داشته باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: موضوعی که باید در چنین شرایطی دنبال کنیم و به عنوان یک وظیفه به آن توجه داشته باشیم این است که به هیچ عنوان پرچم و خط نشان را گم نکنیم، چراکه عده‌ای می‌خواهند با غبارآلود کردن فضا زمینه‌ای را فراهم کنند که پرچم هدایت را از چشم مردم دور کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان در همین ناامنی‌های اخیر هم به شدت ولایت فقیه را به عنوان پرچم اسلام، تشیع و انقلاب مورد تهاجم و هجمه قرار دادند و حتی در ارتباط با سلامت ایشان هم مطالب متعددی را مطرح کردند، همه این‌ها برای آن است که مردم را از ولایت فقیه دور کنند و به این ترتیب به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم این است که در این چنین حوادثی چشم خود را به خوبی باز کنیم و به هیچ عنوان در کوران این حوادث دچار گمراهی، غفلت و فریب نشویم.

وی تصریح کرد: در همین دعوای اخیر هم افرادی که کمی انصاف داشتند بلافاصله خود را از فتنه خارج کردند و سپس بیان کردند که فهمیده‌اند هدف دشمن، خون‌خواهی مرگ یک فرد نیست بلکه آنها به دنبال براندازی نظام و تجزیه کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ایام هفته انتظامی اظهار داشت: انتظامی در طول چند هفته اخیر که این حوادث رخ داده واقعاً مظلوم واقع شده و بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ زخمی در این حوادث داشته و حتی تعدادی از نیروی انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند.

آیت‌الله مدرسی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که با نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ارزشمند مدافع قانون مبارزه می‌کنند در حال زیرپاگذاشتن قانون هستند و آن دسته که با این نیرو سر ستیزه دارند و نکات زخم آلود بیان می‌کنند در واقع حمایت از چاقوکشی و ظلم می‌کنند؛ ما باید اینجا وظیفه‌شناس باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار کرد: در مسئله حجاب دستگاه‌های مختلفی مسئولیت بر عهده دارند ولی متأسفانه انتظامی به صورت ویژه مظلوم واقع شد و بسیاری از دستگاه‌هایی که مسئولیت‌هایی برعهده داشتند نه تنها کاری نکردند حتی مسئولیت را هم قبول نکردند.

کد خبر 611014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.